elinelvira

Alla inlägg under juli 2010

Av Elin - 20 juli 2010 09:15

..... FÖR DET ÄR MATILDAS FÖDELSEDAG!!! HURRA HURRA HURRA!!!   GRATTIS KUSSEN!!!


jepp idag (igen) har vi ett födelsedags barn, idag ingen mindre än min kusin:)

Hon blir 14 år om man ska vara exakt, här är några ord till henne:


Du har så länge jag kan minnas varit min bästa vän. När jag bara vill snacka med någon eller höra en vänns röst så är det dig jag ringer. Jag är så glad att du är min kusin, för vänskapsband kan ibland brytas men till dig vet jag att de kommer i allevighet eftersom vi är släkt :D och om du bara visste hur mycket du betydde för mig , du har en plats i mitt hjärta som bara är för dig . jag är så tacksam för att du finns här för mig och allt vi har gjort tillsammans glömmer jag aldrig! Du får mig alltid att skratta och med dig så kan jag vara mig själv.  Jag älskar dig  så otroligt mycket och jag önskar dig en bra födelsedag!

 

Stora varma kramar från din trogne bettyspagetti kompanjon^^

 

den här bjuder jag på^^ och ja vi har druckit coola så v är jätteflummiga och jaa vi är 2 år yngre än vad vi är nu ( inspelat 19 januari 2008) och jaa vi har sjuk humor^^

 

haha kram till dig Tjhoffsi<3

Kram E


så söta <3

  

Av Elin - 20 juli 2010 09:00

jag vill bara säga att nu ska jag åka till min kusin men det kommer lite inlägg då och då, så kika in ibland om ni har tid och kanske lämmna en kommentar??^^


pappa börjar bli irriterad för att jag inte kommer och äter:)


ses snart


Kram E

Av Elin - 19 juli 2010 23:05

   nu ska jag bara skriva klart på facebook och sen sova (min tv är trasig^^)


Kram E



för sista gången på 1 år till M <3 hoppas du haft det bra idag på din dag:)

Av Elin - 19 juli 2010 21:56

Jag har varit inne på scrapblog ett tag nu och fixat lite inför kussens födelsedag imorgon:) ja och idag är det ju M födelsedag, jag ringde henne och hon var hos sin pojkvän så jaa det är vad hon gör:)


Imorgon åker vi, typ vid 10 så är vi framme vid lunch, så stannar jag där i en vecka ungefär, så det blir linte så mycket bloggande då, men jag förbereder några innlägg så att det inte blir helt tomt:)


jag kan inte lägga upp scrapen här för min kusin kan se den och det får hon inte göra fören imorgon men den kommer sen:)


Kram E

Av Elin - 19 juli 2010 19:01

hejhej


nu har jag ätigt, det blev en köttbit och wraps, mums!! men spillde sås på min kjol, hehe oj... sen gick jag en sväng med alex ( ja min HUND) och nu sitter jag här


innan maten så "renoverade jag" en av mina scpapar och här kommer den:)


hope you like it^^



Kram E

Av Elin - 19 juli 2010 17:19

hejhej:)


Jag är inget Justin Bieber fan, men det här är så kul att det är helt otroligt!! När Justin var i England och hade Konsert så bröt han ena foten, bara 15 sek in under låten " One Time" haha lite synd om honom. Och innan showen så hade taylor swift sagt till honom " Break a leg" det är ju så man säger liksom, haha och så kommer har bakom kulisserna med en bryten fot, haha bittert^^ det här hände i höstas men jag visste inte om det fören nyss:D

YOU KNOW WHAT THEY SAY BREAK A LEG^^


och så tsm med taylor:)


haha vad tycker ni?


Kram E

Av Elin - 19 juli 2010 15:40

FÖR DET ÄR MAIANNES FÖDELSEDAG; HURRA HURRA HURRA!!!!


GRATTIS!!!


jepp idag är det min kompis marre som fyller år, 15 för att vara exakt, hon är just nu hemma så jag ringde henne för 2 timmar sen tror jag och gratta henne, och så har jag skrivit en sak på facebook till henne:)




Varma stora kramar till dig från en som står kavar i regnat utan paraply om det skulle behövas!! ♥

Av Elin - 19 juli 2010 14:49

tjoo!!


Nu har jag tjockat i min kladdkaka och lite glass, så det blir väll spåret ikväll igen då antar jag^^


här är den utlovande "utväderingen"


2 Jilu 2010- hemma och packar

 

jag får tråkigt mitt i packandet så jag går ut och fotar fletcher som ligger med hela rumpan i mammas buskar, som vanligt då^^


bilder här!!



på vägen till Göteborg så går ena drivknuten sönder så vi får åka bärgningsbil, har dock inga bilder men det var sjukt kul^^


5 Juli 2010- Hirtshals, Danmark

 

Vi är framme vid hotellet, Danland i Hirtshals, en liten fiske by på västkusten nära Skagen, det är middagsdags när vi kommer dit ( 3 timmar för sent) men innan det går jag och lillebror O till stranden och fotar, alla bilder kommer inte med, men om ni villse dem så säg till^^


Bilder här!!


6 Juli 2010- Hirtshals, Danmark

 

Jag och mamma går på strand expedition, blåsigt men solen skiner! En lyckad dag utan bråk och gnäll:) efter middagen så ser vi på den vackra solnedgången från vår balkong:D


Bilder här!!

 

7 Juli 2010- Skagen

 

Vi åker bil 1 timme får att komma till skagen, solen skiner och det är nästen vindstilla. Vi får veta att det blåser halv storm där 250 dagar om året, så vi har verkligen prickat i rätt dag:D det är så vackert där och vattnet är så coolt!! Efteråt äter vi på en mexikansresturang, mums!! Sen på kvällen åker vi tillbaka till hotellet och myser på stranden med att hoppa från de stora sanddyorna:) Bästa dagen hitills på semestern!!


Bilder här!!

 

på vägen till Fyn åkte vi förbi den tillssandade krykan och den där fyren och sanden som åker liten mer in i landet för varje år, sååå COOLT!!


Bilder här!!


 

8-10 Juli 2010- Fyn, Danmark


Nu är vi framme hoss våra släktingar, det blir lata dagar med sol, bad, fotografering och massa mys:) de har en sjukt stor tomt med massor av blommor som jag fotar till jag blir helt matt:)


bilder här!!



11-13 Juli- karlskrona

 

Nu är vi hos morfar och hans sambo, de har en stor glu villa med sjötomt så det blir bad flera gånger om dagen, jag bränner ryggen men nu har det svalnat och har blivit brunt^^ samma här lata dagar med sol mys och bad:) vi var där fler än 3 dagar men jag har inte laddat upp de andra bilderna på datan:)


bilder här!!



hoppas ni har tid att se på alla bilder, men om ni inte orkar hoppa fram och tillbaka så klicka här!! så kommer ni till bloggens startsida:)


hope you liked it^^


Krem E

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards