elinelvira

Alla inlägg under juli 2010

Av Elin - 19 juli 2010 14:17

hellu!!


Nu har jag köpt present till min kusin som fyller år i morgon:) så vi ska ut till hennes landställe i morgon bitti och det ska bli så kul att träffa alla släktingar igen:D


Jag fick reda på att jag skrev den 5000 komentaren på Bellz blogg så det ska jag fira med kladdkaka och glass^^ mums!!


Sen här kommer det några otroligt vackra fanarts, jag är så imponerad att jag smäller av!!!


jag älskar Tarzan, bästa Disney filmen!!

Emmett ser ju levande ut!! jag vill också lära mig Photoshop!!

så snyggt!!

och så snygga kristen!!

hela bilden:)

Bella som vampyr:)

min favorti, fårn New moon:)


Alla är av alicexz, så duktig!!

 Vad tyckrte ni??


Kram E

Av Elin - 19 juli 2010 10:48

God maorgon


packning är i full gång, ska bara ringa mormor och packa ned datorn och kameran så är allt klart:)

mitt inlägg som jag har lovat kommer lite senare bara så att ni vet och då blir det låååååångt:)


Kram E


hehe min kompis tipsade mig om denna tävling:) rösta på min om ni har lust:D



http:/www.nelly.com/designyourshoe/?obj=HKVQQBWuitiHXFz2RnrZ3ANe9Y8rnqTu1mAEnUyMEWRbZHTqs9

" target="_blank">Klicka här !
Gl#shoeGallery">http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=HKVQQBWuitiHXFz2RnrZ3ANe9Y8rnqTu1mAEnUyMEWRbZHTqs9

Gl#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Gl.jpg">http://designyourshoe.nelly.com/media/HKVQQBWuitiHXFz2RnrZ3ANe9Y8rnqTu1mAEnUyMEWRbZHTqs9


Gl.jpg" alt="Mina designade sko på NELLY.COM" border="0" />

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

">Gl#shoeGallery">http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=HKVQQBWuitiHXFz2RnrZ3ANe9Y8rnqTu1mAEnUyMEWRbZHTqs9


Gl#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


öö ja det där gick väll kanske inte så bra:D

om det inte funkar så strunta bara i det, jag gjorde det bara på skoj:)
Av Elin - 18 juli 2010 23:42

God natt!


sorry men semester utväderingen kommer inte idag, men alla bilder är upplaggda på min andra blogg så de kommer i morgon, jag lovar!!


Nu har vi haft film mys det blev Dumb & Dumber med Jim Carrey, den är helt sjuk, rolig eller dålig kan jag inte bestämma mig för, kanske så dålig att den blir rolig:D

men det var mysig, och det är ju min stora systers födelsedag idag, glömm inte det, för det gjorde jag ett tag, och i morgon så fyller min kompis Marre år:) många födelsedagsbar!!


Kram E


heeelt sjuk...!!:D

Av Elin - 18 juli 2010 17:22

hejhej


vi har ätigt och snart ska jag och mamma springa, tror jag, jag måsta packa klart och mamma ska typ baka och laga mat och hänga tvätt ( jag har hjälp henne med det, bara så att alla vet) och så ska hon packa upp, så jag vet inte om vi hinner, för sen ska vi se på filmerna mamma köpte idag:) men jag kan ju springa imorgon annars och sen på landet finns det fina skogar:)


jag håller på för fullt med att ladda upp bilder men det går lite segt så förlåt för det, men de kommer:)¨


Kram E

Av Elin - 18 juli 2010 14:20

shoo!!


Nu har jag tagit en pause från packandet, det är så jobbigt att packa hela tiden, men man måste ju ha med sig kläder och sånt när man är ute och reser:)


jaha nu ska jag äta så det blev inte så långt, men jag kikar in sen:)


Kram E

Av Elin - 18 juli 2010 13:41

hejhej:)


De flesta unga  kändisar har gjort reklam för " Got milk?" det har även Taylor Swift gjort:D  Bilderna blev helt fantastiska och hon passar i mjölkmustach eller hur?;)




kram E

Av Elin - 18 juli 2010 12:35

GRATTIS TILL MIN STORASYSTER!!!!


Idag är ingen vanlig dag för det är Mickaelas födelsedag, HURRA HURRA HURRA!!! GRATTIS PÅ 19 ÅRS DAGEN!!!


jepp idag fyller min storasyster år ( 1 månad innan mig) men hon är på Gotland med några vänner så det har inte blivit något firande, bara över telefon då^^ haha men hon har det superbra där, tror jag, och hon får sina presenter när hon kommer hem:) jag har dock inte köpt någon så jag ska göra det imorgon eller idag^^ hehe


här är några ord som är till henne:


Älskade storasyster (även om jag aldrig har sagt det) så betyder du väldigt mycke för mig. Du har lärt och hjälpt mig så mycket genom åren som att man måste stå på sig, lärt mig hur man matchar kläder ( haha) och förbättrat min engelska det var bara några exempel ( jag kommer inte på mer just nu:P) även om du oftast retar och hånar mig  ( jag har slutat att ta illa upp^^)så vet jag att jag skulle sakna dig om du försvann! ha en bra födelsedag och ha massa kul på din helt egna dag!!


Nu när du 19 år ska fylla
Jag dig med denna vers önskar hylla.
Du har för mig alltid funnits där
Jag håller dig mycket kär!

Du är den bästa syster någon kan ha
Bästa vänner byts ibland
Men till en syster finns fasta band.

Du är en viktig del av livet!
Men tro inte att jag tar dig för givet.
  (bara ibland)
Jag önskar dig allt gott syster min.
Den här dagen den är DIN!

GRATTIS!

heheh en liten dikt:)


  


Kram E

Av Elin - 17 juli 2010 23:21

sov gott:)


Nu ska jag sova, eller läsa först sen sova, fast först ska jag ladda upp lite bilder som ni får se imorgon:)


Kram på er alla sötnosigaste människor<3 och en extra stor kram till Froj som är i USA i en vecka till, USA kan skratta sig lyckliga....:(  <3


SOV GOTTTTTTT:) och hoppas jag inte drömmer en ny mardröm i natt, Wanna bee Bella?:)


Kram E


Ps: imorgon fyller min stora syster 19 år!!! jag kommer ihåg när hon var typ 11 då var jag  7 shit va det var länge sen.....haha<3



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards