elinelvira

Alla inlägg under juli 2010

Av Elin - 17 juli 2010 22:54

hejhej


Nu har jag nördat dator ett tag så jag ska nog gå ned och så på filmen de andra ser på, men först ska jag lägga upp den här superbra videon när Kristen snackar lite om breaking Dawn, hon berättar också att studion hade erbjudit henne massa olika saker för att inte klippa sitt hår (hon klippte det för The Runaways så hon har en peruk i Eclipse) men hon sa att hon ska ha sitt eget hår i BD    “I’m not going to have a wig in the next one–I’m just going to have my own hair”

 som alla nog redan vet så ska B.D spelas in nu i höst och vinter och ha premiäär den 18 november 2011:)

 

 

den här är video är riktigt rolig och jag skrattade många gånger:)


Kram E

Av Elin - 17 juli 2010 21:57

tjjaaaa!!


Nu har jag sett på den sista vänner cdn, nu har jag alla 10 säsångerna, vad ska man nu önska sig när man fyller år? jag har fått en vid födelsedagen och vid julafton väldigt många år:)


För átt byta ämne totalt,Här är 2 Twilight videos från Bellz blogg. Förts så gillade jag den fördsta mest men nu vet jag faktiskt inte vilken jag gillar bäst, antar att jag för en gång skull gillar nått lika mycket^^



vilken gillar du bäst?



Kram E




Av Elin - 17 juli 2010 21:02

hejhej:)


det blir ingen utvädering idag men kanske i morgon:)


just nu sitter jag här i sängen med datorn i knät och sen på vänner, det sista avsnittet, man gråter alltid när man ser det så haha jah är iaf förberädd:)

jag har en lite pause nu för kussen ringde och vi snackade killproblem i 30 min ungefär och nu skriver jag det här men ska fortsätta med Friends:)


Kram E¨


så söta<3

Av Elin - 17 juli 2010 19:35

hejsan!!!!!!!!!!!!!!!


nu är jag hemma och det är så skönt kan jag säga, senare idag kommer det kanske en semester utvädering eller nått men nu ska jag bara öga igenom alla kommentarer (svarar på dem sen) packa upp och gå in på facebook och Bellz blogg :) 2 veckor utan dator är verkligen för mycket (internet funkade inte vart vi än kom-.-)


Kram E


Av Elin - 4 juli 2010 21:49

hejhej:)


snart bär det av till grönare marker, hoppas jag för mamma är helt hysterisk! hon är typ alltid det så fort vi ska någonstans, gaaaaaanska jobbigt, och hon får alltid det till mitt fel! gaaaaanska jobbigt, så vi ska väll tjafsa klart nu^^


Kram E

Av Elin - 4 juli 2010 15:24

tjo!


nu har jag pratar med Lo i telefon så jag fick avbryta min packning, men nu ska jag fortsätta, och jag installerat Spotify på min nya data så den är på^^

ska oortsätta nu:)



Kram E



Av Elin - 4 juli 2010 14:03

Tjo!


Nu är det bestämt! i natt åker familjen till Danmark, till nord Jylland (där har jag aldrig vart förr) det ska bli så kul!!! men såklart kommer jag sakna alla här hemma. fast jag kommer ha datorn med så helt off kommer jag inte att vara^^




Här är en ny Eclipse bild, när Bella tar examen och Jessica håller sitt tal, det var grymt bra hennes tal!!!:)


ec



och så här såg secenen när bella klappar Varulvs-Jake på huvudet ut när de spelade in den^^ måste säga att taylor ser bra ut i blå våtdräkt;)



Vad tyckte ni? Var efetkerna i Eclipse bättre än i New Moon, Twilight?


Kram E

Av Elin - 4 juli 2010 12:08

alla som betyder nått för mig finns i denna scrap, dock finns inte alla med tor jag^^ hehe så om du känner att du borde finnas i denna scrap så säg till så sätter jag in dig! <3


nu är den uppdaterad, la dit 2 personer, men den sidan känns lite udda gemfört med de andra sidorna, men men det blev superbra säger vi:D <3


Kram E

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards