elinelvira

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Elin - 6 augusti 2010 22:17

hejhej


jag har längtat i typ 1 år efter hennes nya platta och nu är det bestämt att den kommer ut den 25 oktober i sverige:) men 1 singel är släppt och den heter Mine och den är gryyymt bra!!! jag skakar just nu så det är svårt att skrive^^



vad tycks!!???


jag älskar den!!!


Mine - Single, Taylor Swift



Kram E

Av Elin - 6 augusti 2010 15:02

tjoo!!


våran favorit rosalie har skaffat en ny blogg och den är riktigt bra måste jag säga. Hon skriver om sina tankar och sånt som händer runt henne, jag rekomenderar den starkt, jag vet att jag kommer försöka följa den:)


klicka här!! för att komma till den:)


kram E


Av Elin - 6 augusti 2010 14:48

shoo!!


Idag har vi åkt på utflykt till en av öarna  här runt om ( typ ingen är bebodd) vi tog snurran och stack iväg. vi plockade jättefina stenar och sen åkte vi till en annan ö och skulle äta lunch, hahah men när vi väl kom till en hyfsat fin ö så såg vi att det inte var så fina klippor så vi gick runt den, jag svär att den var 1 km och vi hoppade från klippa till klippa gick i sank mark, min lillebror  trilla i med kläderna på i enid våran båt var bra !!! hahah vi hade gått allt förgäves vik och sen när vi hade gått runt hela ön så såg vi att klippan ^för gäves^^ haha men vi skRattade hela tiden för pappa var så sur, och då är g´han som en 7 åring:D haha men det var kul, sen när vi åkte hem så sköt vi med luftgevär och nu sitter vi här :)


jag tror att våra grannar här ska komma och äta med oss men jag förstod inte riktigt:)


det kommer bli mer bloggande om några dagar när min kusin har åkt hem:)


Kram E


Nu ska jag svara på några komentarer som jag fått:)



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards