elinelvira

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Elin - 7 augusti 2010 20:27

hejhej


nu har vi varit på släkt kalas, det var väll så där kul, sen när vi kom hem så gick vi ut i skogen och plocka svamp:) vi hitta 2 kantareller^^ haha men det var mysigt-ett tag.


men nu över till annat. ett av det bästa med Twilight serien är hur den är skriven. Jag tycker Meyer förklarara sig på ett enkelt och vackert sätt-genom alla böckerna. Jag älskar citat ( hahah de som känner mig vet det^^) och här har jag skrollat ihop de bästa:)



And So the lion fell love whit the lamb - Edward i Twilight

 

The clouds I can handle, but I can’t fight an eclipse.- Jake i Eclipse

 

“I don’t care who’s a vampire and who’s a werewolf. If Angela turns out to be a witch, she can join the party, too.” – Bella i eclipse

 

Look after my heart, I left it with you.” – Edward, Eclipse


Forbidden to remember, terrified to forget.” Bella i New moon


 är  ett av favosarna för den förklarar verkligen känslorna jag hade precis efter den värsta delen i mitt liv. Då man måste komma ihåg allt som hänt för att bli starkare av det, men samtidigt vill glömma det för att det var så hemskt…

 

de 2 understa träffar rakt i hjärtat;

 

When you loved the one who was killing you, it left you no options.
How could you run, how could u fight, when doing so would hurt that beloved one?
If your life was all you had to give your beloved, how could you not give it?
If it was someone you truly loved? – Bella Breaking Dawn



Before you, Bella, my life was like a moonless night. Very dark, but there were stars—points of light and reason… And then you shot across my sky like a meteor. Suddenly everything was on fire; there was brilliancy, there was beauty. When you were gone, when the meteor had fallen over the horizon, everything went black. Nothing had changed, but my eyes were blinded by the light. I couldn’t see the stars anymore. And there was no more reason for anything. – Edward New moon

 

What if I’m not the hero? What if I’m the bad guy??- Edward i twilight


If I could dream at all it would be about you and I’m not ashamed of it - edward i Twilight

 

You. Got. Food. In. My. Hair. – Rosalie , Breaking Dawn

 

You held out your hand, and I took it without stopping to make sense of what I was doing. For the first time in almost a century I felt hope. – Jasper, Eclipse

 

“I decided as long as I was going to hell. I might as well to do it throughly.” - Edward Twilight

 

Now you know. No one’s ever loved anyone as much as I love you.” – Bella, breaking dawn

 

“I love you, too, Momma. We’ll always be together” – Renesmee, breaking dawn

 

och från filmen:


Jag bara älskar när detta citat “Death is peaceful, easy, life is harder Bella i Twilight

 

hahah ganska många men alla är så otroligt fina och Meyer är så duktig!! <3




typ as bra citat:)

 

 

vilka tycker ni är bäst?? har jag glömmt någon bra?


Kram E

Av Elin - 7 augusti 2010 13:09

hejhej


igår la jag upp taylor swifts nya låt mine men nyss såg jag sen video där de berättar att den ska släppas om några veckor, så alllayoutube klipp med den är borttagna, se videon under



nu sks vi på släkt kalas:)


Kram E

Av Elin - 7 augusti 2010 11:40

Hejhej:)


Nu har vi varit på loppis, det var inte så kul,  snart ska vi på släkt kalas och det kommer nog inte heller bli så kul. haha jag är på så dåligt humör idag kanske ni märker^^ jag kan gå upp nästan hur tidigt som hellst men jag är morgon sur till lunch haha man är väll lite speciell:P aja men vi ska väll äta nu så det går kanske över:) och när vi kommer hem så ska jag lägga upp musik videorna som jag och min kusin gjorde^^ haahah då kommer ni få ett gått skratt:D


Kram E



jag älskar den här bilden:) framtida producenter?? :)

  

Av Elin - 7 augusti 2010 00:36

hejhej


Nu ska vi sova alla barn:) imorgon ska vi på släkt kalas men vi ska inte stanna så länge tror jag:) men på morgonen så ska vi på loppis och det ska bli skoj, har typ aldrig varit på loppis förr:)


men godnatt då eller typ morgon:)


Kram E



sussa sött<3

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards