elinelvira

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Elin - 14 augusti 2010 23:33

hejhej


Nu har vi ätigt och suttigt vid bryggan ett tag, det var en superfin kväll men jag var ganska sur, kommer inte ihåg varför så det var väll för nått obetydligt^^ Farmor sover ju över hoss oss , det är ju mysigt.. men hon snarkar...!! jag kan verkligen inte sova när folk sanarkar, det är så irriterande! jag pratar i sömmnen mest så sluddrar jag men det är ju inte så höggt, ingen stör sig på det ( eller??) men jag får väll försöka sova där annars så har vi två ganska obekväma soffor som jag kan sova i ^^


God natt era söta små saker


Kram E

Av Elin - 14 augusti 2010 23:25

saknar min söta roliga underbara kusin <3 tiden går ångsamt utan dig...


Kram Ellie

Av Elin - 14 augusti 2010 18:21

hejhej


idag vaknade jag tidigt och så åkte vi och mötte faromor i grisslehamn, sen så gick på alla på loppisen vid marinan som är där varje lördag, vi fann fina fynd, som skålar och tallrikar. Men det är bröllopsdag idag så alla har varit glada och stämmningen är på topp, inte ens pappa har tjurat idag^^ farmor har inte varit här uppe på landet ( även fast vi har snart haft det i 3 år) så vi hade visning för henne, sen så har resten av dagen spenderats vid bryggan med sol och bad:D en riktig mysdag! men nu tror jag vi ska äta, det blir grillat:D


Kram  Elle


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards