elinelvira

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2010

Svar på tal and good night

Av Elin - 15 augusti 2010 23:49

shoo!


Jag är en riktigt kvällsuggla, jag kan vara vaken hela natten och vara pigg på nästa dag med:P har fått det av mamma^^ Nu har jag iaf 4 vänner som kan närvara på den årliga " Elins night to party galan" eller med andra ord min sovaöver fest ( haha så min humor sitter och skrattar just nu:P ) kanske 2 till, en av dem har inte svarat och en har en nästan bryten fot, och en annan är i Italien just nu så vi har inte hörts vid, men förhoppnings vis så komer alla sju:D fick en fråga lite tidigare idag som jag ska svara på :D


hej jag brukar kika in på din blogg lite då och då, men i din presentation så står det att du skriver hälst om vänner ect, men det gör du inte så mycket skulle du kunna göra det

 

Svar:

Som jag förstår det så vill du att jag ska skriva mer om Friends? har jag rätt! Jag älskar serien och så fort jag är ledsen så ser jag på den och mår bra efteråt. jag sulle gärna skriva mer om den, men eftersom serien är nedlaggd så är det svårt att hitta  nya saker, men jag ska hitta på nått ska du se:D imorgon kommer det lite friends ska du se! :D

Hoppas du blev nöjd med svaret!


Härliga vänner gänget som lyser upp min regniga dag!


Nu ska jag snart sova, inom 30 min ska jag släcka, ska först bara skriva lite till på WBn :) sen ska jag ta ut linserna och borsta tänderna:)


dream sweet dreams and wake up whit a smile on your lips tomorrow- det är mitt motto^^


Kram Elle

 
 
Sophie

Sophie

16 augusti 2010 09:20

GOd morgon :) hihi jag är likadan lägger jmig sent och stiger upp tidigt :P Va kul att så många kunde komma till partyt!

SV: Hoppas du hittar något bra bland musiktipsen :) ska kolla in dom som du skrev också!

Haha jag brukar också köpa endel böcker efter framsidan och endel filmer också :p Ja boktjuven är dne boken där döden berättar historien om en flicka som bor i tyskland under 2a världskriget.
väldigt fint skriven :)

Ja av det jag har läst ur ps i love you så gillar jag det :D ska se filmen sen när jag har läst boken ^^ Nej jag har nog inte läst något av henne men jag vet att vi har någon bok av henne hemma. Är filmen glasblåsarens barn baserad på hennes bok?

Haha okej jag kan hålla med dig om att det kan vara väldigt pinsamt då, och det blir jobbigt om man pratar om snygga killar ^^ Jag pratar inte i sömnen, inte vad jag vet ialla fall :) men jag har kompisar som gör det och det är jättekul att fråga dom olika saker när dom sover. Ett vsar vi fick av henne en gåg var att hon skulle gå ut och plocka blåbär x)

Kramar Sophie

http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards