elinelvira

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Elin - 22 augusti 2010 23:36

hejhej


nu har jag svarat på de fina kommentarerna jag fått, sett på Sony with a chance och borstat tänderna, sova time!! jepp imorgon börjar skolan eller som min kompis sa " Helvet börjar imorgon" haha nej jag gillar skolan, förutom läxor, proven och lektionerna annars så är det kul med skolan:D haha! men ska upp kl halv 7 imorgon så ska nog släcka nu!


stora sömniga kramar Elle


"Save me, oh save me, save me from myself
Before i hurt somebody else again"


från ens ång, visst passar det in på Edwards pespektiv i Twilight?? :D

 

Av Elin - 22 augusti 2010 22:38

Hejhej


idag har jag varit hos Tilda, såg när hon klipptes, blev mycket fin haha det är inte lika slitet nu:) och så gick jag hem och åt, tacopaj typ, sen så såg jag på disaster date på tv, så kul program!! se det det går på MTV! sen så spelade jag sims, jag har några roliga familjer ( typ 3) annars så brukar jag bara renovera men idag så spelade jag faktiskt, på en av de roliga familjerna, eller en student^^ så det var kul!


Imorgon börjar skolan på riktigt, med lektioner och allt, svär att vi kommer få läxor,!!min första lektion är spanska, såklart!! USCH!! men snart så är det höstlov, ska räkna dagarna imorgon i skolan:P


Kram E


Av Elin - 22 augusti 2010 19:33

Idag för 1 år sen så fick vi vår Tess eller Texas som han egentligen heter, då var han 5 år och vi tog hand om honom för familjen innan tänkte avliva honom.

Han dog tyvärr 6 månader senare den 12/2 2010. Vi vet inte riktigt varför han dog, hjärtat var mosat och veterinären förstod inte hur han fortfarande kunnde leva.

Han var verkligen en liten ängel den hunden, han var inte så förtjust i mig förutom den sista månaden han levde, då skullle han alltid sitta i mitt knä och sova i min säng. jag har ett foto på honom i min bokhylla och jag tänker på honom nästan varje dag.

Jag saknar dig min ängel, min söta hund <3


gjorde denna dagen han avlivades, sorgen finns fortfarande kvar  men när jag tänker på dig så ler jag, konstig känsla!


  

Du är så fin! 


Kramar E

Av Elin - 22 augusti 2010 19:23

får bli Alice Cullen från Twilight, hon är så otroligt söt!


Kram E

Av Elin - 22 augusti 2010 12:20

God morgon!


jag vaknade faktiskt vid 11:15 men sen så låg jag kvar ett tag i sängen och sen svarade jag på några kommentarer! :D men aja. idag ska jag vara med söta kussen så vi ska väll hitta på nått skojigt:)  men nu ska jag äta, är vrålhungrig! :D


Kram E


heh nja, min frukost ser ofta inte lika god ut som denna ^^

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards