elinelvira

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Elin - 23 augusti 2010 23:58

hejhej alla


Under kvällen har jag gjort några mattetal kanske 5 st så nu har jag gjort 2 sidor om man räknar med det jag har gjort på lektionen, annars så har jag ju bara gjort fem tal... sen så spelade jag sims 2 på min andra data, och så installerade jag sims 2 ( den vanliga) till denna data ( laptopen) bara ifall jag skulle typ förlora spelen så har jag iaf första^^ haha snacka om tvångstanke!! men jag bara gjorde det punkt slut!  sen så ladda  pappa ned en CD till min mobil och en annan låt som jag älskar!

hmm sen så spelade jag lite ´mer sims fast då renoverade jag^^ det är min karaktärs hus, så at jag får ett bättre perspektiv på hur deras hus ser ut! men trädgården blev inge bra så den får jag hitta på helt själv ( fast det har jag redan gjort!) tja det är vad jag har gjort, hur spenderade du din Måndags kväll??

 

Kramar från en trött tjej!


Vilken ros är finast?? svara efter din åsikt!! :D

torkad och kvarglömd...

eller levande begravd?


haha det låter helt randome men jag behöver en av  bilderna med deras " story" ^^ haha!

Av Elin - 23 augusti 2010 16:54

hejhej


Idag hade vi vår första riktiga skoldag, vi började med Spanska ( asså kommer inte ihåg nått!!) sen matte ( svårt men gick bättre än spanskan) sen lunch ( blev äcklig mat som vanligt då) sen Hemkunskap ( vi har nya grupper men blev nöjd med min) sen Svenska ( fokuserade mig inte alls, vi skullle skriva om ett ögonblick typ men gör det hemma imorgon istället) sen så slutade vi vid 15:40 vet vi har 70 min lektioner hela dagen! -.- men helt okej dag måsta jag säga! ska göra lite matte nu sen så ska jag skriva på min bok tror jag :D blev så sugen efter att jag och Audrey diskuterade den! :D


fick en kommentar av Sara som lyder:


kul att du skrev om vänner! inte för att vara otrevlig men när kommer nästa??        Hur många besökare har du ca varje dag och ca i månaden?

 

Svar:


hej du!

Nej du är inte alls otrevlig! hade faktiskt glömmt bort Vänner delen men den kanske kommer under veckan, får sen vad jag hinner :D

och för att svara på själva frågan, jag har ca 500 besökare i månaden, i augusti har jag just nu ca 450 men besökarna  kan variera från dag till dag, men kanske 20-60 st dagligen :) Det är så kul att få kommenarer så fråga på!!!


Kram Elle




Av Elin - 23 augusti 2010 07:00

hejhej!!


Jag hittade en superrolig grej på internet! men kan skriva in sitt namn på en sida så " Twilightas man"  det menas att de gör om ens namn till ett Twilight namn,så mitt Twilight namn blev Isabella Stanley  och fick kommentaren "It's... perfect " !! haha mycket roligt!

här under är länken till sidan och kommentera vad ditt Twilight namn blev:D


Klicka här!


ska fixa mig nu!


Kram E


är kanske en blandning av den utåtriktade bitchiga tjejen och den blyga söta?? :P

haha! då blir man mig då? haha eller! :D

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards