elinelvira

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Elin - 24 augusti 2010 22:44

kanske lite dålig uppdatering idag men det är skola och läxor och stökigt rum som går före! imorgon så kanske det blir lite mer, fast jag ska bort efter skolan så kanske inte.. men men allt löser sig:D ska läsa lite ur en bok vi ska läsa på svenskan verkar tyvärr ganská dålig, finns inget värre än när man har 3 nya böcker men man måste läsa en annan dålig bok innan man får ens öppna dem snyft!


haha syns i morgon

dagens bild kommer också:


Click to view full size image

det är en ny bild från Taylor Swifts nya musikvideo MINE! så romantiskt!


Nu finns det ny uppdatering på abdra bloggen!!!!

 

Kram Elle


PS: jag har inte svarat på 1 kommentar men gör det imorgon, så var inte prolig jag har fått den! ;D

Av Elin - 24 augusti 2010 22:31

Nu har vi ätigt äppelpaj och myst i köket med mormor! Min storebror fyller år idag kom jag på^^ han blir ju 22 idag:P sen så gick jag en promenad med fletch, det var skönt att få gå ut i skogen och bara njuta! sen så satte jag mig och skrev min svenskauppsatts ska lämmnas in om ca 2 veckor men då får jag tid att finslipa lite på den, asså jag ska så få Mvg i svenska denna termin har jag bestämt!!

sen så har jag städat lite , det synns inte ens att jag har gjort det!! så stökigt är det!! suck, får fortsätta i morgon...haha! så skulle jag gjort lite matte men det blir imorgon tror jag:) ska även läsa lite ur boken "Ondskan" som vi ska läsa på svenskan, än sålänge är den dålig... som en tjej i min klass sa högt " Har ni typ inga vanliga böcker..??" haha klockren alla började skratta för den sattes så perfekt! alla tänkte verkligen så! ^^


Kram E


mumsigt...!!

Av Elin - 24 augusti 2010 16:02

hejhej


idag har vi haft So, Svenska, No och så en till lektion som jag inte kommer ihåg!

just nu är mormor hemma här så jag ska gå ned och så fyller min storebror år idag så ett stort grattis till honom han blir 22 men beter sig som max 17!! så omogen kille asså! men GRATTIS!! :D och min kusins pappa fyller också år så grattistill honom också!


Kram E <33

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards