elinelvira

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Elin - 25 augusti 2010 21:13

Oj! sorry för att jag typ inte har bloggat idag men var med en kompis, vi kommer inte ses under hela veckan så man måste ta sig tid sin vännskapsrelation^^ haha!

men vi hade det superkul, gjorde de vanliga sakerna dansade i sängen, slogs, räknade barr på en gran ( kom till 2034 innan vi inte orkade längre^^), lekte följa john ( asså bara för du har längre ben än mig och är ganska mycket starkare så betyder det inte att du får hoppa 2 meter så att jag INTE ska kunna klara mig och på det viset förlora-.- :D) satt vid datan ett litet tag, spelade playstation och kastade nötter som slutade med att sitta i mitt hår, tävla om vem som kan dricka upp vattnet snabbast, tävla om vem som slår hårdast,tävla om vem som springer snabbast runt huset, tävla om vem som har de bästa movsen, tävla om.. ja det kan fortsätta länge vi tävlade om praktiskt taget allt^^ men han ska ha träning imorgon och match i helgen och så åket jag på klassresa :D


Nu ska jag dusch, slinker kanske in med ett litet innläg sen annars God Natt, ch tack för alla de fina kommentarerna, det är mycket vare dem jag boggar så mycket som jag gör :) Så tack verkligen!!!


Kram Elle


åå vad du betyder mycket för mig! packs på den svarta!!! haha! :D



Av Elin - 25 augusti 2010 18:21

tjenare!! :D


är hos min kompis nu, vi ska snart hem till mig och så ska jag äta middag^^ lovade mamma att hjälpa till:) vi har bara skojat runt och busat! men det är liksom What we do!! ;)


Puss och kram E

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards