elinelvira

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Elin - 26 augusti 2010 22:04

..nu hade tänkt blogga lite mer men är supertrött, hade tänkt svara på alla fina kommentarer men är för trött, hade tänkt skriva på boken men är för trött, hade tänkt läsa men det är för sent för det! :) eller jag kommer läsa iaf! ^^

men dagen har bara rusat förbi, vart tog den vägen?? jag som hade så mycket planerat, det rann bara ut i intet... för väll försöka finna det igen och göra sakerna imorgon. det här är sista inlägget idag, så sov gott alla underbara!!


Kram E


Av Elin - 26 augusti 2010 21:35

hejhej


hade planerat lite mer uppdatering men nu blev det visst inte så,är ganska trött, imorgon är det ju fredag, skönt! ska shoppa med mina 2 älskade vänner! fick ju ett present kort på MQ som måste brukas. haha! jag har faktiskt inte shoppat under hela sommaren så jag förkänar faktiskt det!^^


Jag har blivit utmanad av min kompis att göra detta!


Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera reglerna till din blogg, börja sedan med första bokstaven i ditt namn (som i mitt fall är F, då måste alla svar börja på F). Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord. Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som den personen också gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!


1. Vad heter du:Elin ( får jag skriva det, det står i reglerna att jag inte får??!)

2. Ett ord på fyra bokstäver: Elak
3. Flicknamn: Ella
4. Pojknamn: Erik
5. Yrke: Eldslukare
6. Färg: Eldröd
7. Klädesplagg: Ekorrpäls
8. Mat: entrecote
9. Sak i badrummet: Emergency face mask
10. Plats/stad: Europa
11. En orsak att vara sen: engelskläxan var inte klar
12. Något man skriker: Emiiiiiiil!!!

13. Film: Eclipse
14. Något man dricker: Exotic fanta
15. Band: Europe
16. Djur: Eldfluga
17. Gatunamn: Ekorrgatan
18. Bil: En fin bil som jag vill ha
19. Sång: Evertime- Britney spears

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Elitgymnastik 



hmm så ska jag utmana också då...


Sophie

Adina

Malin


kommer inte på fler^^ lycka till ni!! :)


Kram Elle

Av Elin - 26 augusti 2010 18:27

hejhej


Nu har jag inte gjort läxorna, men jag ska snart, ååå dumma läxor!!


men hittade en liten lista med Glamours sexiest men, vågar ni på en gissning om vem som kom 1?? ;D


Här ser ni resultaten:

1. Robert Pattinson
2. Taylor Lautner
3. Ian Somerhalder
4. Xavier Samuel
5. Kellan Lutz
6. Johnny Depp
7. Justin Bieber
8. Gerard Butler
9. Hayden Christensen
10. Channing Tatum

 

 

Smokin' HOT!

 


Kram Elle




Av Elin - 26 augusti 2010 16:29

hejhej


Nu har jag gjort 1/4 del av min stora spanska läxa, det är inte så kul med spanska tycker jag så därför blir läxan också väldigt tråkig och jag fattar inte så mycket faktiskt^^ men det går väll ändå hyfsat. Det är svårt att säga om jag gillar min spanska lärare eller inte, man vill inte byta ut henne med någon annan spanska lärare, men man vill inte ha henne i spanska heller,knasigt!. Hmm men hon är en riktigt bra lärare måste jag säga, vi hade typ en svenska lektion en gång istället för spanska ( vi var tvungna att gå igenom en sak på svenska så att vi kunde fatta på spanska) och hon var bra på att förklara så jag fattade saken på svenska, men dock inte på spanska^^ haha! Sen cahttade jag med min kusin ett tag och nu är jag så arg på läxhögen men jag måste kämpa vidare nu! så ses om ett tag för idag ska jag uppdatera!! <3 :D


Kram från en tjej som inte gillar fiskbullar! ^^ haha är på flumhumör!!


Elle


typ många??? :D

Av Elin - 26 augusti 2010 07:41

hejhej


har sovmorgon till kl 9 för vi har ingen Flex och så slutar vi tidigare för vi har ingen kurs, så vid ca halv 3 kommer jag att vara hemma. det är tidigt! :)

haha jag vet inte riktigt varför jag skriver nu, antagligen för att jag inte har gjort det så mycket de senaste dagarna:P men ändå har besökarna inte gått ned, det glädjer mig mycket!!! :D


Nu ska jag sminka mig och sen äta frukost! sen bär det av till skolan som tur är så regnar det inte! :D


Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards