elinelvira

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Elin - 28 augusti 2010 21:50

hejhej


Kvällen blev inte som planerat, vi började bråka, ett ganska allvarligt sådant, och då ringde Lo och så pratade vi och då känndes det lite bättre:) men oron för vad som ska händ här näst finns fortfarande kvar, vill inte att det ska ta slut!!


men jag ska upp supertidigt imorgon så detta blir det sista inlägget på några dagar:)

men jag har förberätt några inlägg som kommer droppa in lite då och då under de här 3 dagarna:) Men om ni vill göra mig  glad när jag kommer hem så lämmna några kommentarer så har jag nått attse framemot! :D


Sov Gott


Kram Elle


Detta är mitt 900 ande inlägg:D yeey!!

Av Elin - 28 augusti 2010 19:17

Här kommer några bilder från Taylor swifts nya musikvideo MINE, den har inte släppts i sverige än men jag länkade den i ett annat inlägg till en sida man kan se den, här kommer några bilder:

Click to view full size image



Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image

fight scenen

Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image


kram E



Av Elin - 28 augusti 2010 18:34

hejhej


Nu har jag och mamma sprungit spåret, det är en sträcka på ca 2 km kanske, det är så fint att springa där i skogen. och efteråt så känner man sig så duktig! :)  så jag är ny duscad och halvpjamasad ^^ Egna ord är så roliga! Sen så är det snart mat och så mys med framiljen tror jag:)


Imorgon kommer jag inte kunna blogga. Ska nämligen på klassresa till Åland till på Tisdag sen på tisdag när vi kommer hem så ska jag och min kompis kanske på bio inne i stockholm. hmm men det finns ingen som kan ta våran packning så vi får se hur det blir med det, men allt löser sig alltid! :D


Kram E

Av Elin - 28 augusti 2010 12:51

hejhej


Jag har aldrig riktigt tyckt att Jackson Rathbone ( Jasper Hale Twilight) har varit särskilt snygg utanför Twilight sagan ( i filmerna är han ganska snygg!)  men när jag såg denna bild så tappade jag nästan hakan^^ haha kanske inte bokstavligt talat men vi kanssäga att jag blev förvånad.:)


jackson

asså han är snygg på denna bild, det går inte att förneka!


Kram Elle

Av Elin - 28 augusti 2010 11:38

God morgon!


Vaknade av att lillebror kom in i mitt rum och så satt han på min sägn och pratade att tag om klockor och bara myste, sen gick vi i till andra illlebror och väckte honom med musik och klockor^^ haha! han blev nte så glad...konstigt!!

sen så åt vi frulle och tja nu sitter jag här:)


Mamma och jag ska ut och springa idag och sen så ska jag läsa i Ondskan, ska även blogga och försöka hitta Taylor swifts musikvideo, den finns i ett annat klipp ni kan se den här CMT.COM, musivideon börjar runt 4:10 men se gärna hela interjuvn!


bilder:


Click to view full size image

hon passar i rött

Click to view full size image

så söt!


Kram Elle

Av Elin - 28 augusti 2010 00:41

hejhej


Inatt kommer Taylor swifts nya musikvideo Mine släppas, den har redan läckt på internet igen. Själva låten läcktes hela 2 veckor för tidigt och nu så läcks den igen! men jag har inte lagt upp den för jag tycker synd om henne, men inatt vid 02:00 så släpps den, kommer nog inte vara vaken under en hel timme till men den kommer garanterat imorgon bitti!! :)


Click to view full size image


Click to view full size image

så söta! detta är dock läcka bilder, men allt kan inte vara millimeter nogrant!

<3

Längtar ni efter den lika mycket som jag?



Kram E

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards