elinelvira

Alla inlägg under augusti 2010

Av Elin - 28 augusti 2010 18:34

hejhej


Nu har jag och mamma sprungit spåret, det är en sträcka på ca 2 km kanske, det är så fint att springa där i skogen. och efteråt så känner man sig så duktig! :)  så jag är ny duscad och halvpjamasad ^^ Egna ord är så roliga! Sen så är det snart mat och så mys med framiljen tror jag:)


Imorgon kommer jag inte kunna blogga. Ska nämligen på klassresa till Åland till på Tisdag sen på tisdag när vi kommer hem så ska jag och min kompis kanske på bio inne i stockholm. hmm men det finns ingen som kan ta våran packning så vi får se hur det blir med det, men allt löser sig alltid! :D


Kram E

Av Elin - 28 augusti 2010 12:51

hejhej


Jag har aldrig riktigt tyckt att Jackson Rathbone ( Jasper Hale Twilight) har varit särskilt snygg utanför Twilight sagan ( i filmerna är han ganska snygg!)  men när jag såg denna bild så tappade jag nästan hakan^^ haha kanske inte bokstavligt talat men vi kanssäga att jag blev förvånad.:)


jackson

asså han är snygg på denna bild, det går inte att förneka!


Kram Elle

Av Elin - 28 augusti 2010 11:38

God morgon!


Vaknade av att lillebror kom in i mitt rum och så satt han på min sägn och pratade att tag om klockor och bara myste, sen gick vi i till andra illlebror och väckte honom med musik och klockor^^ haha! han blev nte så glad...konstigt!!

sen så åt vi frulle och tja nu sitter jag här:)


Mamma och jag ska ut och springa idag och sen så ska jag läsa i Ondskan, ska även blogga och försöka hitta Taylor swifts musikvideo, den finns i ett annat klipp ni kan se den här CMT.COM, musivideon börjar runt 4:10 men se gärna hela interjuvn!


bilder:


Click to view full size image

hon passar i rött

Click to view full size image

så söt!


Kram Elle

Av Elin - 28 augusti 2010 00:41

hejhej


Inatt kommer Taylor swifts nya musikvideo Mine släppas, den har redan läckt på internet igen. Själva låten läcktes hela 2 veckor för tidigt och nu så läcks den igen! men jag har inte lagt upp den för jag tycker synd om henne, men inatt vid 02:00 så släpps den, kommer nog inte vara vaken under en hel timme till men den kommer garanterat imorgon bitti!! :)


Click to view full size image


Click to view full size image

så söta! detta är dock läcka bilder, men allt kan inte vara millimeter nogrant!

<3

Längtar ni efter den lika mycket som jag?



Kram E

Av Elin - 27 augusti 2010 21:11

hej nu har jag och två lustiga figurer shoppat i gallerian, mycket skoj hade vi dagens bästa måste bli:


F- Vi ska av där framme på kontovägen!
A- men vi är ju i fel fil, så vi kan inte gå av på nästa station
F- men vi ska rakt fram
E- Men vi är ju i svängfilen...!
F- men ska inte svänga
E & A- Varför är vi i fel fil då?
F- jag vet inte ( med en super bitchig röst)
Bussen svänger, men det står Kontovägen iaf (fel på bussen) de ropar ut kontovägen
F- se Kontovägen! (trycker på stopp!)
A- men det ÄR inte kontovägen!!
F-oj...
alla skrattar!! bussen stannar och ingen kliver av, några ser surt åt vårt håll.
vid nästa station ropar de ut Kontovägen igen ( är inte det)
F- Asså jag SKA av på Kontovägen
E & A-MEN.... ( ser genom rutan och ser att det inte är det)
bussen stannar igen och ingen går av, busschaffisen frågar om nån ska av några svara nää längre fram!! Vi lät inte Frida trycka på stopp mer den årkturen!!


så jäkla underbart!!! <3


listan över sakerna ( denna gång blev det iaf en lista...)


- Ett superfint armband med tunn kedja och små rosor- Byou Brigitte

En lilabrun t-shirt - H&M

- en kort tight grå kjol- H&M

- Trosor- H&M

- En oversizad lila tröja- Gina tricot

- Jeans- MQ ( Zoul)

- Superfin vitt linne- MQ ( Sunshine)

- Örhängen- H&M

- bok; Fallen ängel- Akademibokhandeln


det var nog det, inte så mycket men det blev för ca 960 kr :)

ska se på film nu med familjen, tror den  hette Forrest Gump :P


Kram Elle


Av Elin - 27 augusti 2010 08:24

hejhej och God morgon!


Har sovmorgon idag igen det tycker jag är otroligt skönt! I eftermiddag ska jag och två små bustroll ut och shoppa, mest kläder tror jag men ska även sticka in näsan i bokhandeln! men innan det så ska jag vara på det där stället där man måste lära sig saker, solan så hette det! Idag börjar vi med Idrot (utomhus) sen har vi No och  So sen en stört lång lunch, men än 1 ½ ttimme sen så blir det matte, kommer bli tuffta att ha matte som sista lektion på fredagar men vi får kämpa. det här är faktiskt mitt sista år i grundskolan så måste kämpa extra hårt! :)

Ska gå till min kompis nu och så går vi alltid tsm sista biten.


ha en bra dag och försök ha lite kul mellan lektionerna!!


Kram Elle


Av Elin - 26 augusti 2010 22:04

..nu hade tänkt blogga lite mer men är supertrött, hade tänkt svara på alla fina kommentarer men är för trött, hade tänkt skriva på boken men är för trött, hade tänkt läsa men det är för sent för det! :) eller jag kommer läsa iaf! ^^

men dagen har bara rusat förbi, vart tog den vägen?? jag som hade så mycket planerat, det rann bara ut i intet... för väll försöka finna det igen och göra sakerna imorgon. det här är sista inlägget idag, så sov gott alla underbara!!


Kram E


Av Elin - 26 augusti 2010 21:35

hejhej


hade planerat lite mer uppdatering men nu blev det visst inte så,är ganska trött, imorgon är det ju fredag, skönt! ska shoppa med mina 2 älskade vänner! fick ju ett present kort på MQ som måste brukas. haha! jag har faktiskt inte shoppat under hela sommaren så jag förkänar faktiskt det!^^


Jag har blivit utmanad av min kompis att göra detta!


Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera reglerna till din blogg, börja sedan med första bokstaven i ditt namn (som i mitt fall är F, då måste alla svar börja på F). Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord. Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som den personen också gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!


1. Vad heter du:Elin ( får jag skriva det, det står i reglerna att jag inte får??!)

2. Ett ord på fyra bokstäver: Elak
3. Flicknamn: Ella
4. Pojknamn: Erik
5. Yrke: Eldslukare
6. Färg: Eldröd
7. Klädesplagg: Ekorrpäls
8. Mat: entrecote
9. Sak i badrummet: Emergency face mask
10. Plats/stad: Europa
11. En orsak att vara sen: engelskläxan var inte klar
12. Något man skriker: Emiiiiiiil!!!

13. Film: Eclipse
14. Något man dricker: Exotic fanta
15. Band: Europe
16. Djur: Eldfluga
17. Gatunamn: Ekorrgatan
18. Bil: En fin bil som jag vill ha
19. Sång: Evertime- Britney spears

20. Aktivitet med mer än en deltagare: Elitgymnastik 



hmm så ska jag utmana också då...


Sophie

Adina

Malin


kommer inte på fler^^ lycka till ni!! :)


Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards