elinelvira

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Elin - 1 september 2010 22:30

God natt


Nu ska lilla jag sova, jag har inte gjort spanskan men gör den imorgon, på skolia står det inte när den ska vara inlämmnad så jag vet inte hur lång tid jag har på mig:/ men vi har flex imorgon bitti så då ska jag nog göra den :) har gjort en ny scrap ( jag mådde dåligt så jag gjorde nått så att jag skulle må bättre, det var därför) men den kommer upp imorgon :)


tack för alla fina kommentarer jag har fått idag, tror det blev 11 st :O mycket tacksam och glad är jag :) är kanske lite seg men att svara men det ör för det är mitt i veckan med läxor och sånt men imorgon är det torsdag och bara 1 dag innan helgen som är mycket efterlängtad :P men jag skulle sova var det ja, SOV GOTT <3



tänker på dig och hur mycket du betyder för mig

har inget svar än så länge <3


Kram Elle

Av Elin - 1 september 2010 18:08

hejhej


Nu är Engelskan klar. tja iaf så är grunden klar, ska bara sätta ihop den sen:) ska snart göra spanskan men jag är för lat för att göra den just nu så jag gör den efter middagen, sen ska jag öga igenom min svenska uppsatts och läsa i en bok vi ska läsa i, oj vad många saker att göra upptäckte jag nu så det blir ett kort inlägg.


Här är en scrap jag har gjort, som ni ser är det med Twilight girlsen, denna är väldigt gammal och jag var inte bra på att Scrapa då^^



Kram Elle

Av Elin - 1 september 2010 13:43

nu är jag hemma igen, haha! såklart mår jag mycket bättre nu. Att prata med min söta M får mig alltid att må mycket bättre och nu har jag fått lite perspektiv på saker och ting:P Hon har alltid rätt och är verkligen min andra halva, vad skulle jag göra utan dig?? det klychiga meningen " tack för att du finns" är så vad ska man säga, det är ju inte hennes förkänst att hon finns, så jag tycker att " Tack för att du är min vänn" är mycket djupare, för hon kan ju välja att inte vara min vänn men hon har valt det, så det betyder mycket mer än att bara finnas<3 nån som håller med om min teori? hoppas jag inte gjorde nån "rädd" ni berhöver inte ringa ;D även fast det var väldigt gulligt!


Detta fina citat har inte jag hittat på utan det är Sheryl Condie som är poeten bakom dessa fina rader:


A friend is someone you can be alone with and have nothing to do and not be able to think of anything to say and be comfortable in the silence

 

Jag måste skriva under att hon har helt rätt i det hon skriver <3

Kram Elle



Av Elin - 1 september 2010 12:46

Oj vad ynklig jag känner mig! jag sitter här i köket och gråter och vet inte vad jag ska göra, det finns ingen jag vill prata med och den ända jag vlii prata med är sur på mig!( jag saknar dig så mycket T <3 )jag har på en låt som får mig att tänka på orsaken varför jag är så ledsen eller förbannad sur arg besviken jag visste att denna dag skulle komma men trodde att jag skulle få lite tid först. Jag dramatiserar allt, det så jag är och jag hoppas att ni som är mina vänner kan förlåta mig för men just nu kan jag inte jag vet inte vad jag ska skriva vill bara gråta men ska ut med hunden nu så att jag får lite frisk luft i hjärnan och lungorna. då kan jag nog tänka lite klararare <3 ska kanske gå till M och prata, hon är hemma från skolan hon med


Your voice
Your face
Something that time just can't erase
Find my heart 
Could break
All over again

 
Av Elin - 1 september 2010 11:54

hejhej


idag är jag ledig, men då kommer läxböckerna fram, inte så kul! men jag ska hämta lillebror i skolan vid 3 så efter det så kan man inte göra läxorna:p just nu står svenska och engelska på schemat så ska göra det efter jag har ätigt och kollat efter varför det kommer gnäll från trappan^^ tassar har jag också hört den hel del av så ska kanske gå ned nu:D


Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards