elinelvira

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Elin - 2 september 2010 23:25

God natt


jag ska sova nu, vet att klockan är mycket men ibland så får man vara uppe efter Bolibompa :P Ibland är just en sån dag. Men jag börjar få stenar i ögonen så ska pömsa. Imorgon har jag sovmorgon men jag kommer nog vakna tidigt iaf.


Twilight-3.jpg image by YiMayAK


så nu var det avklarat


Kram på er alla

Av Elin - 2 september 2010 23:05

hejhej


här är klippet från när hon uppträder med Mine en av de första gångerna, hon sjunger denna låt mycket bra:)


 och här mina underbara läsare, är MUSIKVIDEON TILL MINE!!! OMG VAD JAG HAR LÄNGTAT! :D




Visst var den bra?! Jag blir så glad när jag ser musikvideon, den får mig att tro på framtiden <3


Kram Elle

Av Elin - 2 september 2010 22:01

hejhej


Jag har spenderat kvällen framför en bok och en dator. Kanske inte så bra men om man inte kan göra läxorna så får man passa på att göra sånt man skulle gjort om det var helg eller lov:) men det blir lite plugg i helgen då antar jag :P


Här kommer det utlovade scrapblogen, det tog tid att finna embeden, vet inte varför :S



Kram Elle

hej

Av Elin - 2 september 2010 18:31

nu är jag hemma, glömde typ alla böcker i skolan så det blir inte så mycket läxor idag, men jag kan läsa ur boken Ondskan som vi ska ha läst till s 81, är på 59 :)

men jag ska äta nu, ville bara säga hej :)


Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards