elinelvira

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Elin - 3 september 2010 20:53

hejhej


ska snart hämta fler riskakor från köket sen blir det Lost time igen, såg klart första skiva för ett tag sen:P bara 6  st kvar innan jag är på säsång 2 och på varje skiva så finns det 4 avsnitt som är ca 50 min låga...öö jaa så riskakor va det då och så hmm jobba vidare på säsångerna ( asså det där var inte kul men läs det lite långsamt och med inlevelse, som om man först bara yes! sen bara NO!, typ så) :D


men här är iaf Taylors Mine bild utan text, älsar bilden!


Kram Elle


Av Elin - 3 september 2010 16:52

Går till Jennifer Aniston


En mycket duktig skådespelerska <3


Kram E

Av Elin - 3 september 2010 16:42

hejhej

haha har nästan drukigt en hel flaska bubbel^^


Nu har jag varit hemma hos Audrey. Vi pratade ett tag och såg på Lost. Alla ni som inte har sett den serien borde verkligen se den. Ni Twilight fans vet känslan när man inte kan sluta läsa utan man bara måste läsa en sida till och en till och en till... så är det när man ser Lost! helt absurt!! Jag satt med munnen öppen på vid gavel och stirrade på skärmen i 50, det finns altså en anledning till varför jag har druckigt så mycket:P haha! så tja då finns det väl inget annat att göra än att se på Lost då på min lilla tv :)




Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards