elinelvira

Alla inlägg den 4 september 2010

Av Elin - 4 september 2010 21:17

Då var kräftorna uppätna och magen är belåten!


Såg at jag har 3 långa fina kommentarer men de svarar jag på imorrgon :P

kvällen ska spenderas framför Tv med Lost och kanske en liten godisskål :) det är störttnice att pappa har fått dit suround ljud till hemma bion, då blir det ännu häftigare :D men jag ska kanske tvinga ned lillebrorsan att se med mig, det är så mörkt i källanen och Lost kan ju vara lite små läskigt :P hehe men han kommer säkert inte göra det iaf ^^


" Where are we?"- Charlie


Kram Elle



Av Elin - 4 september 2010 18:20

haha hade ingen bättre rubrik^^ men jag har sorterat lite bilder på min andra data, typ massa suddiga och fula bilder fick åka i papperskorgen ( på datan då)

och nu lyssnar jag på Spotify, och nu spelas en av mina favoritlåtar :) tyvärr finns den inte på youtube men här kommer en annan bra låt av samma grupp :)



me LOVE <3


Kram Elle


Av Elin - 4 september 2010 15:21

NU har jag duschat, bäddat sängen, städat lite och ska ´snart ut med hundarna:)

imorse vaknade jag av ett väldigt shohej ungefär så här var det, allt är citerat som de sa:


- Vafan mamma! har du shoppat allt det där till dig själv??

- Jaa, jag köper aldrig saker till mig själv, jag förkänar det så mycket jag sliter.

- amen seriöst! ( orre)

- 1000...5000....7000...13000...??!!! För trettontusen kronor, är du helt dum i hela huvudet?? ( Mickan)

- Ofta, då kan ju jag få en ny mobil !!! ( orre)

- Vet mady om din lillashopping tur ( mycket sarkasm i rösten, mady är pappas smeknamn)

- jaa det gör han, hurså?

 Mickan och Orre går till garaget och pratar med pappa, jag har öppet fönster så jag hör

- Morsan har fan runerat oss! det vet du va..

- Men det är hon värd ( pappa)

- Aha men hon har shoppat för 13000 kr !!

Det bli knäpptyst

De går in igen, de fortsääer ett tag till

 

Helt seriöst, detta är min familj i ett nötskal! :P haha å himmla roligt! :)


Ska ut med hundarna nu!


Kram Elle

 

 

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards