elinelvira

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Elin - 5 september 2010 22:50

Hej!


Kvällen spenderades hos min kusinsfamilj, vi åt en god middag och sedan pratades det väldigt mycket, såklart spårade det ur och blev hysteriskt, men vad ska man säga, jag är van ^^ men det blev en trevlig och stillsam söndagskväll hos kussarna ( för det mesta av tiden) Nu sitter jag och renskriver min svenskauppsatts, trögt går det, man ska ungefär skriva en A4 men min kommer såklart bli längre, säker 2 A4 sidor ! men aja den är rätt så bra så hoppas inte längden spelar så stor roll :)


Ska sova efter att den är klar, är kanske halvvägs. och glömm inte att det är massa nya uppdateringar på andra bloggen, lämmna gärna en komentar också :)


God natt <3


åå gud så frestande!


Kram Elle

Av Elin - 5 september 2010 15:21

hejhej


Nu är matten klar, 15 tal med både a,b och c uppgifter ( iband D) jag har huvudvärk och bara orkar inte mer läxor! men måste kolla igenom svenskan och engelskan sen ska jag nog kila över till Kussen men läxorna håller kvar mig ett litet tag till :/

så jag får väll göra det bästa av situationen och lyssna på lite musik samtidigt:)

har ni några bra plugg låtar?


Den här tjejen har många bra låtar som man kan fokusera till, vet ni vem hon är? ;D




Kram Elle

Av Elin - 5 september 2010 12:01

God morgon


jag vaknade 4 min innan 10, drog upp parsiennerna och satte på tvn, låg och glodde på my sweet 16 medans jag långsamt vaknade till liv. Sen så knackade pappa på dörren och sa att de skulle åka och städa min storebrorsas lägenhet han har sålt. Efter det så började ett rörande program som hette något med Beauty, det handlade om vad skönhet verkligen var för nått och Tjejer berättade hur de såg på sig själva och mass sånt. En jäkla själförtroende boost måste jag säga, jag kommer må bra resten av dagen! se videon och älska dig själv precis för den du är! <3




Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards