elinelvira

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Elin - 8 september 2010 20:43

hejhej!


Nu har jag sett på ett läskigt avsnitt av Lost, Ethan kommer, behöver jag säga nått mer?? :D Sen har mormor varit här som vanligt och vi pratade ett tag sen så gjorde jag svenska och lite teknik, jag kan inte säga att jag är världens otekniska människa för det är jag inte ( det är mormor!!!)  men jag finns nog med på topp 100 listan! Jag kan mobiler, datorer och de mesta tvapparater ( såklart kameror!!! hallå??^^) men att koppla in och ut och hit och dit, man bara BLÄ!! Jag bryr mig inte om hur man ska klippa sladdar! men tydligen så vill lärarna det så kämpa på E!! ( självförtroendet får inte svika^^)


Se nu på Idol, de är där jag var för några dagar sen, cooolt! :D


Kram Elle


????????????????????????????????????????????????


PS: tack för det super söta kommentarerna! <3 svarar på dem senare eller imorgon:D



Av Elin - 8 september 2010 16:41

Shoo!


Tänkte att jag skulle slänga in veckans kändis favorit outfit, tänkte att jag skulle göra det varje vecka från och med nu :) En bra idee eller vad tycker ni? gör era tankar till kommentarer! :D


Veckans Outfit står Natalie Portman för!

Motevering: Hon använder inga accssoarer och har håret utsläppt, sminket är diskret sommrigt och klänningen är helt fantastisk! En lyckad kombo enligt mig. Ibland är mindre verkligen mer!


Min-vill-ha-klänning ! varför får inte jag ha på mig så fina kläder! :( haha:D

Veckans bäst klädda kändisar!

 

 

Kram Elle

Av Elin - 8 september 2010 16:33

hejhej!


är nu hemma från skolan och är i min andra skola, läxböckernas kungarike!! Usch vad jobbigt, pluggade typ 4 timmar igår! hemskt! så idag ska jag ta det lite lugnare så kanske 3-3½ timmar är lagom :P haha! nää men jag ska upptatera lite idag och så skulle jag vilja se på Lost och skriva på min bok, göra sånt som gör mig lycklig, skulle vilja träffa nån kompis efter soklan i veckan också, men det kan jag väll bara glömma med tanke på den här läxhögen av prov och redovisningar! :P


Kramar på er

E

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards