elinelvira

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Elin - 9 september 2010 20:53

God natt


Nu är spanskan genom tittad och hk halv gjord, det är barav lite kvar på hkn men spanska har jag mycket av men det gör jag på söndag & måndag :)  så jag har tid att se på lost nu! mycket bra tycker jag :P är det idol idag? glömmer alltid det! men aja fredagsfinalerna är ju ändå viktigast! :D


Charlie & Kate, tror det här är en bild från avsnittet jag ska se på nu :)


Kram och god natt <3


Elle

Av Elin - 9 september 2010 18:20

"Nu kanske inte ni andra tycker att det verkar så allvarligt, men detta har som sagt pågått i flera månader och det blev helt enkelt droppen när X anklagade mig för detta."  ... "Nu, igår kväll, gick jag in på X's blogg igen eftersom jag brukar då och då se om X fortsätter att kopiera, och blev inte överaskad när jag såg att X hade kopierat varenda ord från mitt inlägg "- en taylor sift bloggares ord om mig

 

Först, Hej på dig ,sen, jaha okej,  men jag tänker fortsätta skriva om taylor swift och ingen bloggare som också tycker hon är superbra kan säga åt mig att typ sluta. Det finns en fansida på engelska som jag vet att båda vi använder oss av så om vi lägger upp liknande bilder eller vad det nu är som folk stör sig på så kan ni lika gärna lägga av! Det var inte meningen om jag gjorde dig uppröd men inget jag kan göra något åt nu. och det med att jag inte har fått dina kommentarer nog för att bloggplatsen.se har haft det struligt när de " renoverade den" i sommras så då fick jag inte alltid kommentarerna eler ibland bara halva, men nu är felet fixat! :)


Taylor har varit som en förebild för mig under perioden jag inte mådde lika bra som jag gör nu, så förstör inte hennes stjärnglans för mig! och när andra människor övervakar en, viss känner man sig typ farlig eller vad man ska säga :P haha mycket roligt att läsa tycker jag, och tack för att du gör så att jag får flera besökare, mycket uppskattande, och vill bara säga att jag inte tycker illa om dig som du verkar tycka om mig, du är ju helskön! :D


Detta var det sista inlägget om detta utan nu ska jag sabbotera för andra bloggare, haha jag har verkligen sjuk humor ^^ haha men såklart ska jag inte göra det :D ( ifall någon inte fattade det! ^^)



Kramar en Swift tjej <3


är du också en swift tjej?? :D

Click to view full size image


Av Elin - 9 september 2010 18:05

Ska snart plugga men här hommer min favorit interjuv med Pratz och Kris, den är fransk men jag lägger upp vad de säger under själva videon :) Se nu vet ni lite mer om mig ^^



What do you prefer about the person next to you?
Rob: I like her hair.
Kris: Hm. I like his feet.

What is it that you can't bear about the person next to you?
Rob: Her personality.
Kris: His smell.

What do you know about our new president?
Rob: I know his name is Sarkozy. And he has short hair and a pretty wife...
Kris: I know his name is Sarkozy.. now!
(Utalas med engelskaccent, det är det roliga)


Could you fall for each other in real life?
Rob: *trycker på knappen*


Do you know swear words in french?
Kris: Merde!
Rob: Merde, yeah.

What do you absolutely want to do while you're in Paris?
Kris: See more than the inside of my hotel room.
Rob: Yeah, stay longer.

Kristen, how many of your friends harassed you to get Robert's phone number?
Rob: I'm actually interessed in that...
Kris: Err.
Rob: None? *Skrattar*
Kris: So many actually! Really, really.

Kristen, who's the sexiest Zac Efron or Robert?
Rob: No,I'm waiting!
Kris: *trycker på knappen*

Can you sing a french song for us?
Rob: I asked you first!
Kris: uh uh.
Rob: Why?
Kris: I can't!
Rob: Frère Jacques... yeah that's about it... I don't know the rest of the words...!

Which one of you wants to have dinner with me?
Rob: Hm, Kristen does!
Kris: Yeah!

Can you show us the technique for a good movie kiss?
Rob: You're going like really fast.. like *Gör något konstigt* That's normally quite good. Especially with Kristen.. In the face!
Kris: Yeah! *trycker på knappen*

( han menar twilight kyssen, asså snabbt ( det går ju först sååå långsamt sen supernsnabbt) haha

 

Hope you liked it <3


Kram Elle


Av Elin - 9 september 2010 17:51

hejhej


Jag hittade en HELT NY bild från promo shootet från taylor swifts Speak now. Jag kan inte vänta efter att se fler bilder från det! Visst är den helt otroligt fin!?? :D


Click to view full size image


som ni säker redan vet så finns denna fina bild också till sammlingen;


Kramar E

Av Elin - 9 september 2010 17:39

hejhej


Nu har jag följt med och hämtat min lillebror på hans skola, han började 1 an nu i höst och han har alltid nått att berätta som han har lärt sig. Igår hade han lärt sig att säga " Stand up" och " Sit down" och han använder det ofta numera ^^ han är verkligen duktig på skolgrejer, som läsa, han läser nästan flytande, matte, kan många plus tal & numera lite minsu och är superduktig på engelska :) tänk när man tyckte att färgerna på engelska var svårt! haha det var tider det! :)


Idag har jag på mig en oversizad lila tröja och en grå tight kjol och mina vita converse som behöver scrubbas ^^ så försökte jag sota mina ögon men jag lyckades inte så bra tror jag :P så det blir den vanilga sminkningen imorgon, mascara och lite eyeliner :P


Nu är det spanska och Hk som gäller :)


Kramar Elle


sooo true!! :D

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards