elinelvira

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Elin - 10 september 2010 16:56

vad tycks?

Kändes som att orange passade som ett invigande till hösten. Och så var jag lite tröt på att ha grå bakrund, Orange är så mycket livfullare :D men när det väl är höst asså oktober kanske november så kommer kanske en ny lite höstaktigare header :)


Glöm inte bort den andra bloggen, finns massa uppdatering :)

 

Kramar Elle


orange som.... apelsiner :D


Av Elin - 10 september 2010 16:12

Hejsan! :P


Nu är jag hemma från skolan, hade en lång dag men nu är jag fri i 2 dagar :) som ska spänderas med hård träning och Lost :) iaf om jag får bestämma!

För om ca 30 min ska jag se på just Lost :) slutade sjukt spännande igår, liksom mitt i allt så kom " Lost" upp och så var det slut!!! öhööhööhö :( men så bra att jag ska se nu då ^^



så stört vacker! Evangeline Lilly som spelar Kate i Lost!

Får en människa se så bra ut??


Av Elin - 10 september 2010 08:06

God morgon


Idag är det ju fredag som nog alla vet, det är sjukt hur snabbt veckorna bara rusar förbi! men bara för att det ät fredag så tänker lärarna inte sluta plåga såss, idag ska vi springa spåret på idrotten, det är ju inte så farligt tänker ni säkert men... det är vår första lektion!! se No So och matte, så jag har inte fixat mig bara linserna är isatta, sminket får komma på sen. Men det är så typiskt min klass att få så dåliga sheman ( det är bra vissa dagar)


Ikväll ska jag laga mat, typ varma mackor, så blir det mys för det är bara mamma jag och ena lillebror, de andra ska typ sova över hos mormor och jobba(???) jag vet inte men de ska iaf inte vara hemma ;D


Snart ska jag kila vidare till min kompis så tar vi sällskap de sista 100 meterna till skolan :) men vi börjar 09:10 så jag har tid på mig att vakna upp ordentligt till idrotten :D


Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards