elinelvira

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Elin - 11 september 2010 23:23

God natt alla coolingar!


Nu har familjen myst framför nån deckare på 9:an, den var varken dålig eller bra så helt mittimellan :) Såg att jag har många kommentarer och det värmer verkligen att se vad ni skriver och tycker om saker (ibland helt orelivanta saker som att tycka jag är dum i huvudet men det är ju en åsikt så) men för det mesta supergulliga kommentarer och jag ska så fort jag hinner svara och läsa era bloggar :)


Imorgon ska jag och kaj (tror det bara var vi men är inte 10 på det, 100 är så uttjatat^^) ¨hon ska köpa nått nytt till skolfotot på onsdag. Jag shoppade för inte så länge sen så jag ska kanske ha nått av det, men vi får se:)

När har ni klassfoto och när då?

 

 

Kramar Elle

 

Av Elin - 11 september 2010 20:30

Go kväll


Nu är middagen uppäten, lillebror laggd och kompis gått hem. Haft en rolig dag med min knasiga vän tyvärr så upptäckte jag en ganska jobbig grej som inte kom i rätt tillfälle!! men annars så har det varit en rolig Lördag :)


Tja och så var det ju det där med personhandgrepp, eller vad det nu heter. Att säga eller skriva till nån att man inte förstår hur man kan orka leva med sig själv och att det är så synd om mig som måste stå ut med mig själv hela dagarna ( tja jag har stått ut i 15 år så man vänjer sig ;D haha) , och nej,

JORDEN SKULLE INTE VARA BÄTTRE OM JAG DOG!

För jag är en underbar och bra människa! Som är helt unik, jag hjälper till att göra jorden till vad den är :D självförtroendet får aldrig svika! kom ihåg det!

Det är bara elakt att skriva så för de som skrev det känner inte mig, de har ingen aning hur jag är som person eller hur jag tänker och tycker om saker. Om tex en kompis sa så så skulle det antagligen finnas en jäkla bra anledning, men inte i detta fall! Min kompis var här så han läste dem och han blev så arg att jag trodde att han skulle förstöra datan ^^ haha! Du är så underbart rolig ibland <3


" Om du som bara tor på det för 1 sek så slår jag dig! hör du det??!! Riktigt hårt också! Det är inte sant så TRO INTE PÅ DET!"

"öö...va?"

"asså nu slår jag dig, det vet du va? jag gör det!" 

"okej..??"

"jag gör det..."

"jaa men gör det då!"

" nää pallar inte...."

 

haha okej?? ^^ fin konversation va?? :D tänk att en enda människa kan få en att må så bra :D tack alle!

och nej det är inte synd om mig för jag tar inte åt mig och jag vill inte ha sånna kommentarer, skriv roliga saker istället som SVAMP eller HAJ :D ;D

 

Nu ska jag se fim med de personerna som faktiskt tycker om mig för den jag är!

 Min familj! <3


och kom ihåg; det kommer alltid finnas människor som kommer försöka trycka ned dig, men det är då vännerna kommer till hands! Jag har nog ganska bra självförtroende, jag tar sällan åt mig av elaka kommentarer det är nog tackvare min syster (hon har mobbat mig sen jag var 6 och det har gett resultat!) TA INGEN SKIT!


Kramar Elle

Av Elin - 11 september 2010 12:48

Hej alla glada Lördags mysar! :)


Nu är papperskorgen tömd, sängen bäddad och håret doftar av körsbärs shampoot :)


Läste nyligen att Eclipse DVD släpps den 3 December och enligt Nordisk Film så kommer det komma ut ulika utgåvor som de andra filmerna. Det ska komma ut en disc 3 box med extramaterial som 40 min från Twilight fan event i stockholm och med boxen får man bla: 

Poster

6 st vykort

Bellas förlovningsring


Sen ska det såklart komma ut en "vanlig" DVD med 2 discar :)


Vilken ska ni ha??

Box 3 har ju mer extramaterial men bellas förlovningsring? seriöst det är lite fånigt tycker jag!


bilden från Twilightsweden

Bild 3 ser mycket bra ut :)


Kramar Elle



Av Elin - 11 september 2010 11:14

God morgon


Det är kanske inte världens roligaste väder men vad gör det? Nu kan vi se på tv, läsa och bara vara inne och mysa :D Jag har börjat rensa i mitt rum, jag ska måla om om ca 1-2 månader och sammtidigt så ska jag rensa ut saker och få en ny säng och hylla. Eftersom vi gör om vårt allrum just nu så har vi inte tid att måla mitt rum nu så det får vänta, men det är helt okej för mig :D


Idag ska jag se Lost, bädda sängen, duscha, kanske göra lite på min New moon bok ( tänk att jag inte är klar än??!!!) och tja vad vet jag ,nått kul kanske dyker upp idag :D


Kram Elle

häftigt!


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards