elinelvira

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Elin - 13 september 2010 21:25

God natt <3


Nu ska jag sova :) Svarar på kommentarerna imorgon för nu ska jag se Lost :D

haha även fast jag säkert inte kommer kunna sova, tänk om Ethan kommer :O men får tänka att han bara är en karaktär :P


Kram Elle

Av Elin - 13 september 2010 17:43

Här är en Scrap som jag gjorde för exakt 1 år sen :P Bilderna är ifrån Lucia, Julen och Nyår 2008 :) Bara jag som längtar efter Jul?? :D



Kramar E



Av Elin - 13 september 2010 17:00

Hejhej


Nu har jag gått ut med fletcher i regnet, vi gick och hälsade på min kompis, Fletch skrämmde deras katt Lillemor och de ska tydligen flytta igen!! De flyttade för 1 ½ år sen men de flyttar i Februari så det är ett tag dit :P Och så flyttar de nog inte så långt bort :) Jag ska göra spanska snart, men jag vill gärna se på Lost eftersom jag inte gjorde det igår... men det löser sig nog ^^


Hmm jag är så sugen på godis....tur att jag har kvar godis efter klassresan^^


Kramar Elle


Min lilla sötnos <3 Bilden är tagen i Danmark, Hirthals ( typ skagen)

  

Av Elin - 13 september 2010 10:09

Såg att jag har haft fler än 400 besökare denna månad, och det är halva kvar :O tack så hemskt mycket! <3 Och över 100 kommentarer!!!! ÅÅÅÅ vad glad jag blir :D


är det någonting jag ska skriva mer om, eller kanske mindra om? Har ju mina stolpar ( Twilight Taylor swift)  men utöver det något annat?


Glöm inte den nya omröstningen till höger! :)


kramar Elle


Av Elin - 13 september 2010 09:51

God morgon :)

 

Börjar ju klockan 11 idag så jag skolkar inte ifall nån undrar vad jag gör hemma :P 

 

Skulle göra spanskan men glömmde ena boken i skolan, så den får jag göra ikväll, typiskt mig att glömma den...-.- men jag gör själva läxan istället! har alltid mest läxor i spanskan, como siempre! Bueno, seguimos! Pero me gustaria que siempre se inicia a las 11! det är skönt att ta det lungt en la mañana , fast 10 är kanske bättre :P haha som ni märker så är mi español no tan bueno^^ haha oj vad fult det låter med spanska och blandad svenska:P

 

Ska fortsätta med min läxa och kanske lära mig lite nya spanska ord:D

 

Beso Beso Elle <3

 

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards