elinelvira

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Elin - 18 september 2010 23:45

Hejhej!


Det var länge sen jag uppdaterade om Tay och det händer ju saker hela tiden!


2 NYA bilder från Speak now p.shootet har släppts och hon ser helt otroligt fantastisk ut!



Click to view full size image


Click to view full size image


Selena Gomez har interjuvats av MTV där hon pratar om Tays nya skiva och avsläjar att en av låtarna på Speak now ska heta "Dear John" :) som filmen då!



2 NYA bilder från Seventeen magazine 2009 har släppts och de är lika fina som de andra bilderna från shootet :)


Click to view full size image


Click to view full size image


Det finns massa andra saker också men de är inte så märkvärda, men hon ska komma till sverige nån gång i höst till stockholm så jag skulle ju kunna gå på showen men vi får se :) 


Kramar E

Av Elin - 18 september 2010 16:53

hejhej


Gick ned till köket där det doftade god chokladkaka som de ska ha som efterrätt fick en bit, den var mums, kussarna kommer på middag men jag ska ju vara hemma hos Kaj :)


Den 15 september fick jag en ny liten kusin. Det blev en liten pojke som går under namnet Lukas änsålänge, men jag tycker det är ett fint namn:) Det var min farbrors första barn men jag hoppas att de får fler barn men eftersom de är typ 40 så kanske de inte hinner, men man kan alltid hoppas! :) Nästa helg så tror jag att vi ska besöka dem :)



Kramar E

Av Elin - 18 september 2010 16:02

Shoo!


Nu har jag fixat lite på kajs present, blev ganska nöjd, men jag skulle kunna göra bättre om jag fick mer tid. kan ni gissa vad jag har gjort? :)

Har valt kläder också, ett vitt linne med typ spets och ljusa jeans + en vit kofta :D ska fixa håret och sminket sen (och linserna. jepp glasögonen är på! :D)


jag börjar alltid gråta när jag hör den här låten, den är med I Notthing hill (en av mina favofilmer) fast då sjungs den av Ronan keating, men denna verision är också så fin tycker jag  ♥


"It's amazing
How you can speak
Right to my heart
Without saying a word,
You can light up the dark
Try as I may
I could never explain
What I hear when
You don't say a thing

 

The smile on your face
Lets me know that you need me
There's a truth in your eyes
Saying you'll never leave me
The touch of your hand says
You'll catch me
Whenever I fall
You say it best
When you say nothing at all"


Den absolut vackraste texten någonsin! Täker på gammla tider och på hur lite man visste om framtiden då och hur mycket mindre vi vet om den nu...


Kramar E

 


Av Elin - 18 september 2010 13:10

Hejhej


Igår så fungerade inte internet, men jag hade det kul på discot, man belv väll uppbjuden av en 4:a ^^ haha! Sen så poppade jag popcorn när jag kom hem och såg på Lost och läste i Ondskan.


Idag har jag sprungit men alle, brukar springa med Fletch men ville testa att springa med Alle, hmm tja nu ska jag göra klart kajs present och hitta kläder att ha på ikväll :D




Kram E

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards