elinelvira

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Elin - 19 september 2010 20:35

Shoo!


Nu ska ni höra nått som är så typiskt mig! När jag skulle gå ut med hundarna så snubblade jag i vår stentrappa, ni kan nog gissa er till resten ^^ har nu ett stort plåster på vänster knä och ett skrapsår på höger handflata! AJ! mina byxor fick en rispa men hoppas mamma kan laga det :)


Jag har sett på Camp Rock 2, den var helt okej, bättre än den första iaf! snart börjar en helt otroligt bra film på 3:an vid 21:00, Music and Lyrics heter den och Drew Barrymore och Hugh Grant är med! :) Älskar Drew, hon är så söt och rolig och såklart bra skådespelerska! Värd att se på :)


Vad ska ni göra under denna söndags kväll?



Kramar E

Av Elin - 19 september 2010 17:01

Hejsan!


No och spanskan går inte så bra, jag har verkligen ingen lust, och så fattar jag inget på No:n, det är hur mycket som hellst vi ska kunna och det är supersvårt! :( Får be Froj om hjälp imorgon :P Spanskan är bara tråkig, inte så jättesvår dock.


Musik. vad säger det er? Får ni tårar i ögonen ni hör någon sjunga er favoritlåt? Känns det som du är den enda som förstår innebörden med texten? Bra musik är som själslig näring. Iallafall för mig.

Jag kan inte sjunga, eller spela nått instrument men jag fylls alltid av lycka när jag hör någon annan spela eller sjunga ( om personen gör det bra så att säga) Jag gillar musik som är fylld med smärta, sorg och olyckligheter tex kärlek, sådan musik ger mig på något sätt njutning. Och musiken är ett stort stöd för mig. Det är väldigt skönt att lyssna på andra människors ord som beskriver ens egna tankar, när man inte kan, orkar eller vill formulera sig själv. Dessutom visar det att man inte är ensam med att känna på ett visst sätt.


Den här låten gör så att jag tänker på alla mina fantastiska vänner som betyder Allt för mig! Jag tänker på er varje dag och är så lycklig för att jag har er!♥
Vänner är som fyrklövrar, svåra att finna men en lycka att hitta! Ni vet inte hur länge jag har letat efter er :) Nästa år ska vi skiljas men jag vet en sak " You'll be in my heart now and forever more"  Bara för det börjar jag gråta ! :)



"Come, stop your crying, it will be all right
Just take my hand, hold it tight
I will protect you from, all around you
I will be here, don't you cry


For one so small, you seem so strong
My arms will hold you, keep you safe and warm
This bond between us, can't be broken
I will be here, don't you cry


'Cause you'll be in my heart
YES, you'll be in my heart
From this day on, now and forever more

...

When destiny calls you
You must be strong
I may not be with you
But you've got to hold on"

 

Så vacker text, detta är en av mina favorit texter genom alla tider :)

Ska försöka mig på den där spanskan nu och torka bort mina tårar från glasögonen :P



Kramar Elle


 
 



Av Elin - 19 september 2010 11:40

Här kommer en supersöt video med Robsten! så sött när kristen säger " Robert dazzle me" i början :)



Kramar E

Av Elin - 19 september 2010 11:19

God morgon


Det har varit en ganska knasig morgon. Min storasysters kompis jeansshorts är borta och alla tror att jag har tagit dem! Jag hatar när mina saker är borta, jag flippar, så jag får inte ihopp det att jag ska skulle tagit dem. Jag vet inte vad jag ska säga, vill de att jag ska svära på mitt liv? Eller hur ska de tro på mig annars! Jag fattar inte heller vad jag skulle göra med dem?


Idag ska jag göra No, spanska och svenska. Gklömmde HK boken i skolan och vi har prov på måndag, ajdå! :O


Kramar E

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards