elinelvira

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Elin - 20 september 2010 22:20

God natt


Nu är några läxor gjorda, fast det finns så många fler att göra, de tar aldrig slut!!

Imorgon så är det idrott första lektionen, utomhus, kl 8, inte så bra kan jag säga! alla är så sega och trötta! men får väll försöka göra mitt bästa! :D


Ska kanske läsa lite ur Ondskan så jag slipper läsa dagen innan man ska vara klar :P


Dessa bilder är från  Stagecoach California's Country Music Festival 2008

Click to view full size image


Click to view full size image


Click to view full size image

OMG älskar klänningen! ♥



KRAMAAAAR TILL ER ALLT I ETT LÄSARNA!!!!

( asså weird or what?)

Av Elin - 20 september 2010 20:05

Hejsan!


Just nu pratar jag med Froj i telefon! :D


5....10....15.....20....25....30....35.....40.... min


hehe blev en lång pratstund ^^


har skrivit rent svenska uppsattsen den heter "En ny elev i klassen" jag tror den ska vara inne imorgon( en ny uppsatts!!!!!) sen ska jag göra lite spanska och kanska läsa lite ur Ondskan, har inte mycket kvar nu! :P Den ska vara utläst till på måndag. Min storasyster har gjort en kaka som vi kanske får smaka :D haha fast jag är inte så sugen på sockerkaka just nu :P


Nej det sista plugget åtestår!


Kramar Elle

Av Elin - 20 september 2010 08:37

God morgon!


Idag har vi HK test och jag glömmde boken i skolan (fick reda på detta i fredags!) så jag har suttigt och gått igenom frågorna (hon har skickat ut dem via mail) kan 7 av 13, mer än hälften iaf :P hehe!

men jag ska antagligen plugga in dem lite till så att jag inte får underkänt på det första HK provet! :)


Den här veckan har vi saker varje dag som spanska, svenska, teknik, NO prov, Hk prov!!! en hel vecka är planerad :(


Kramar E

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards