elinelvira

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Elin - 26 september 2010 22:18

God natt!


Jag ska försöka att släcka lampan lite tidigare än igår (halv 2 (a) ) imorgon är det matteprov, som jag inte pluggat till men vi har en lång sovmorgon och så får FROJ hjälpa mig lite :P Mamma läste det jag skrivit på boken (1 kap jaa det går trögt men den är 4 ½ halv sida) och hon tyckte den var jättebra, hon rättade bara något stavfel :D kul kul!! Ska nog börja på kap 2 imorgon nu när jag kommit in i det och så har det börjat bli lite mer spännande! :D


Hmm tja ganska dålig uppdatering idag, sorry för det, eller vänta ganska bra uppdaterig idag! men dock inte om så roliga saker, eller?


wii här kommer bilden igen! :P


  


Kram Elle

Av Elin - 26 september 2010 20:33

Hejsan alla glada!


Ska bara skriva ett kort inlägg för det rullar på med ideer till boken så jag måste skriva skriva skriva så att de inte försvinner :P har suttigt ett tag och kommit på massa bra saker de kan säga ^^ mycket roliga är vissa av dem!


2 nya supersnygga bilder på tay swift har dykt upp!



Click to view full size image



Kramar Elle

Av Elin - 26 september 2010 17:14

Hejsan!


Jag & mamma tog en promenad i detta fina höstväder ( hård sarkasm, riktigt hård) fotade lite svampar, löv och får :) Vi har en fårhage nära oss, de är supersöta! men jag fryser verkligen nu även fast jag hade min skinjacka plus stor halsduk :P Ska fortsätta skriva på my book, jag skriver för utbroderat inte sådär enkelt och simpelt som alla författare gör, hmm mycket irriterande tycker jag! men jag är öppen för att lära mig! :D Gillar ni att skriva?


Kram på er!


Av Elin - 26 september 2010 14:13

Hejsan alla söndags innesittare! :P


Jag sitter också inne och myser. Jag försökte göra lite spanska men det går segt alltså! Så jag sitter och skriver på min bok :D Det går framåt iaf, men detta är bara grunden, får läsa det många gånger så det blir bättre :D


Jag har inte något att säga, ville bara säga att jag sitter inne och skriver! Vad gör ni på en sådan här söndag?


  

thihi har gjort denna, så heter mina karaktärer i min bok :) Det handlar mycket om ett visst kärsbrsträd... därför trädet i bakgrunden!


Kram Elle

Av Elin - 26 september 2010 10:28

God morgon små sockertoppar!


Har ätit en mumsig frukost och ska nu byta om till nått bekvämt att ha på mig denna söndag. Idag måste jag plugga lite matte och spanska, usch vad tråkigt! men ibland måste man gör det :/


Byggprojectet är igång och de ska väll snart börja igen så bäst att skynda sig på så att det blir nått plugg innan de börjar!


Vi kan börja dagen med en helt fantastisk fanmade New moon video, den är verkligen så bra! Han som spelar låten nämms i en bok jag nyss läst, lite kul :P


Fin va? :)


Kramar Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards