elinelvira

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Elin - 28 september 2010 22:40

OMG! detta är mitt 1000 inlägg:D så coolt! kommer ihåg när jag skrev mitt första (a)

Det var en dikt kommer jag ihåg :P haha! Vad jag tyckte jag var häftig som hade en engen blogg! Jag har inte riktigt förståt förr hur stor dela av min tid jag faktiskt lägger ned på att blogga. Men det är ganska mycket iaf! Men jag tycker det är kul och så länge jag gör det ska jag fortsätta! :D


Ikväll åt vi den där Italienska pastan vi gjorde på Hk igår. Sedan gjorde jag Facebook åt mamma ^^ hon var så söt " Men jag vet ju inte hur man gööör?" Hon lät som en liten 5 åring :) Hon sökte med min profil en av sina gammla kompisar I USA (Hon gick på High school där!) och vi fann honom, vi sckikade ett medelande till honom (med min profil, fast undertäcknat mammas namn, de hade kontakten ett tag efter hon flyttat hem igen. så han borde känna igen det!) Vi väntar nu med spänning på svar! men i chicago är kl ca 15:30!


Ska sova nu


Kram E

Av Elin - 28 september 2010 15:10

God dag!


Har kommit hem från orienteringsdagen, jag och Audrey tog 13 kontroller av 20 st :) det är över G iaf :p jag blev inte trött, fick bara skit ont i fötterna eftersom mina skor är hur dåliga som helst! Men jag överlever :) När jag kom hem åt jag nudlar och mumsade på äppelpaj och vaniljsås, mums! Nu ska jag göra spanska och titta igenom SOn :/ sen blir det Lost eller kanske Friends? får se :P


säsång 4 tror jag, Chandler och hans, då,flickvänn Cathy :)

haha älskar dersa miner ^^


Elle

Av Elin - 28 september 2010 08:40

Hejsan!


OMG OMG OMG OMG OMG! jag hittade värsta artikeln som handlar om Breaking Dawn! OMG!


"It’s a big day for Twihards. First Maggie Grace signs on to play Irina. Now EW.com has learned that little 9-year old Mackenzie Foy is inches away from signing on to play Renesmee, Edward and Bella’s vampire/human love child that’s a central role in the final installment of The Twilight Saga: Breaking Dawn."

 

Först: Maggie Grace spelar Shannon i Lost! OMG! Hoppas hon ska spela Irina, hon är perfekt! lite så där argsint ( Shannon är det ^^)

 

Andra: Shit har vi fått vår Renesmee? Hoppas det, men hur ska de göra så att hon växer så snabbt och liksom kommer ut ur henne och är stor?! Hoppas de inte har med den scenen!

 

Tredje: jag kan inte få bort kursivatypsnittet :/

 

hon är ju bara helt bedorande!           och här Maggie Grace, hoppas hon får rollen!

 Maggie Grace Biography

 

Vad tycker ni? Är de som ni hade tänkt er?

 

Kramar Elle



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards