elinelvira

Direktlänk till inlägg 28 september 2010

1000 inlägget

Av Elin - 28 september 2010 22:40

OMG! detta är mitt 1000 inlägg:D så coolt! kommer ihåg när jag skrev mitt första (a)

Det var en dikt kommer jag ihåg :P haha! Vad jag tyckte jag var häftig som hade en engen blogg! Jag har inte riktigt förståt förr hur stor dela av min tid jag faktiskt lägger ned på att blogga. Men det är ganska mycket iaf! Men jag tycker det är kul och så länge jag gör det ska jag fortsätta! :D


Ikväll åt vi den där Italienska pastan vi gjorde på Hk igår. Sedan gjorde jag Facebook åt mamma ^^ hon var så söt " Men jag vet ju inte hur man gööör?" Hon lät som en liten 5 åring :) Hon sökte med min profil en av sina gammla kompisar I USA (Hon gick på High school där!) och vi fann honom, vi sckikade ett medelande till honom (med min profil, fast undertäcknat mammas namn, de hade kontakten ett tag efter hon flyttat hem igen. så han borde känna igen det!) Vi väntar nu med spänning på svar! men i chicago är kl ca 15:30!


Ska sova nu


Kram E

 
 
Adina

Adina

29 september 2010 16:31

Oj, 1000 inlägg! Jag har 225!:) Jag har bloggat sedan november förra året...
Så är min mamma också:) Usel på datorer (fast inte allt då...)

http://www.erikzzonz.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards