elinelvira

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Elin - 29 september 2010 22:09

God natt!


ska bara virka ett litet tag sedan blir det sänggång för lilla mig! :P

det är ju faktiskt en dag imorgon också, glöm inte det era små nattugglor!


( jaaaaag är sjuuuk speeeedad just nu så håll tummarna att virkningen lungar ned mig en smula kanske!)


ser ju lite chillare ut på bilden ^^

  


Kramar Elle

Av Elin - 29 september 2010 21:10

Hejhej!


Har nu pluggat ett litet tag, sen ducshat, ska nu virka lite hade jag tänkt :P får se hur det går med det ^^


hittade detta, Har Kristen Stewart fått en ny roll? Hoppas det, men denna verkar läskig eftersom det är en Thriller :P Men alla hennes filmer är bra så denna är säkert också det! Ser fram imot att se henne i en läskigare roll :D


Kristen Stewart mentioned for the role of Talia in the thriller “Someone In the Dark” plans are to film in March after "Breaking Dawn" wraps


Edit:

Bilden blev bara X men jag inproviserade lite ^^





Vad säger ni om KStew i en ny film?


Kram E

Av Elin - 29 september 2010 17:43

Hejsan!


Har virkat på slöjden idag, det går bättre och bättre! och så har jag ju min P.L ^^

Har med den hem så att jag kan virka under veckan.

Froj följde med hem, men var bara här en liten stund. Hon skulle läsa igenom min bok och hon tyckte den var bra:) fick lite konstruktiv kritik så ska kolla på det ikväll :)

Taaack fridfriss, det är mycket uppskattande!! ( men nästa gång får du gärna komma med lite mer kritik! som ett stycke är lite osammanhängande eller inte så bra, tell me please! :* ♥ )


sen sprang mamma och jag 7 intervaller i helvettesbacken som jag så fint döpte den förra året :P Vi sulle springa allt vi hade uppför sedan gå nedfö, så sjukt jobbigt! Men ska skölja av mig, göra spanskan, lite engelska, SO, virka, skriva på boken, blogga, hmm nada mas :) Skulle umgåtts med Alle idag men det blev inte av, så får vänta till nästa vecka. Det är en hel lång vecka innan dess :S Men får njuta av mina andra halvgalna vänner ^^


Juste, min kompis har fått en roll i musikal teatern Grease! :D Är så glad för hennes skull! Hon kommer äga scenen! Lo, jag ska se den, vare sig du vill eller inte :D ♥


Kramar på er!




Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards