elinelvira

Alla inlägg den 30 september 2010

Av Elin - 30 september 2010 22:41

Förlåt, hade helt glömmt bort veckans kändis outfit som kommer varje Onsdag ( om jag glömmer så säg jättegärna till :D )


Veckans kändis outfit går till.....( gitarerr!)....Taylor Swift!

 

Motevering: Tay har ett öga för vad som passar och inte passar ihop, detta är bara så snyggt, enkelt och elegant! Tay är besatt i siffran 13 och jag är besatt i färgen vit, därför tror jag denna outfit tilltalar mig så mycket! Hela outfiten känns rätt och jag älskar hennes snygga håruppsättning och de halvstora örhängerna som matchar armbandet. Läppstiftet gör så att hela outfiten får lite mer färg, mer behövs inte! En till vill ha klänning på min lista.



Taylor Swift

 

Vad tycker ni? Håller ni med mig, eller kanske inte?! :D Har ni någon favorit stilikon eller favorit outfit? Gör dina tankar till en kommentar! :P

 

Kram Elle

Av Elin - 30 september 2010 22:25

Hejsan!


Har varit på bio nu, vi såg tusen gånger starkare, Jag skulle sett den med min kompis mem min syrra kom på ideen igårkväll. Så pappa gick på mitt föräldramöte medans vi tjejer och kusin myste i biomörkret :) Den filmen var riktigt bra faktiskt, en riktig powergirl boost, som behövs fyllas på ibland! Rekomenderar den för er som vill få lite mer självkänsla ( ska göra en resension på den i helgen!)


Nu ska jag sminka av mig och läsa tror jag :D



PS: Ska svara på de fina kommentarerna imorgon!!!


Kramar Elle

Av Elin - 30 september 2010 17:39

kommer ni ihåg articeln om att Maggie Grace och Macenzie Foy hade blivit castade i Breaking Dawn? Det var inte riktigt sant för inget var bekräftat.

(Det är iaf inte bekräfftat ännu, men det är en insider som skrivit artikleln för E.com,) men nu mina damer och herrar så är det BEKRÄFTAT att Maggie (shannon) Grace ska spela vår hämdlystna Irina i Breaking Dawn! OMG! jag bara älskar Maggie! Hon är en helt fantastisk skådespelerska och jag vet att hon kommer att äga som Irina! :D


EXCLUSIVE: Maggie Grace will play a new vampire threat to Kristin Stewart’s Bella in The Twilight Saga: Breaking Dawn. Grace, who played Liam Neeson’s in-distress daughter in Taken, will play the role of Irina in the final installments of the Stephenie Meyer novel, which director Bill Condon is directing in two separate films.

 

Audrey, kommer du ihåg att jag sa att jag hade sett Maggie i en annan film? Det var i filmen Taken (ovan) som jag sett henne i! :D


här är vår Irina fast detta är ett Lost Photoshoot :P


jaa det är Ian Somerhalder från V.D som spelar Boone, Shannons halvbror som är kär i henne ( iaf i början)


Så glad att hon ska vara med!


Kram Elle


Av Elin - 30 september 2010 17:16

Hejsan!


Har varit i skolan idag som alla andra dagar. Har busat runt med vänner på rasterna som alla andra vanliga dagar. Gick sedan hem som jag brukar. Sitter nu har som vanligt. Detta har varit en ganska vanlig dag i mitt liv.


Men eftersom jag är hemma så kan jag göra vad jag vill! :D yeeey!

ska virka, skriva, läsa, göra spanska hmm det var nog det jag ska göra! :P

sen till middag blir det pannkakor :)


Hur har eran dag varit?


cool bild va!


Kramar Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards