elinelvira

Alla inlägg under september 2010

Av Elin - 26 september 2010 14:13

Hejsan alla söndags innesittare! :P


Jag sitter också inne och myser. Jag försökte göra lite spanska men det går segt alltså! Så jag sitter och skriver på min bok :D Det går framåt iaf, men detta är bara grunden, får läsa det många gånger så det blir bättre :D


Jag har inte något att säga, ville bara säga att jag sitter inne och skriver! Vad gör ni på en sådan här söndag?


  

thihi har gjort denna, så heter mina karaktärer i min bok :) Det handlar mycket om ett visst kärsbrsträd... därför trädet i bakgrunden!


Kram Elle

Av Elin - 26 september 2010 10:28

God morgon små sockertoppar!


Har ätit en mumsig frukost och ska nu byta om till nått bekvämt att ha på mig denna söndag. Idag måste jag plugga lite matte och spanska, usch vad tråkigt! men ibland måste man gör det :/


Byggprojectet är igång och de ska väll snart börja igen så bäst att skynda sig på så att det blir nått plugg innan de börjar!


Vi kan börja dagen med en helt fantastisk fanmade New moon video, den är verkligen så bra! Han som spelar låten nämms i en bok jag nyss läst, lite kul :P


Fin va? :)


Kramar Elle

Av Elin - 25 september 2010 23:45

Hej


Nattbloggar idag :P


söat Annalynne Mccord med sin pojkvän Kellan Lutz på Eclipse premiären :D

de är så söta tsm ! Tycker ni de passar ihop eller ej?


Kram Elle

Av Elin - 25 september 2010 23:09

Wow! jag har över 900 kommentarer! TACK! :D Sophiie var den som kommentarade den 900 ade ( 400,500,600,700,800 & nu 900, hon är skillad hon ;D )

 

Jag skulle gått ut med några vänner men jag orkade verkligen inte! de skulle vara ute, asså det är sjukt kallt! så jag stannade hemma och hade myskväll med familjen. Det blev The proposal med duktiga Sandra Bullock och snygga Rayan Reynolds :P

Den filmen är verkligen grymt bra, mamma skrattade så när hon dansade och så kunnde hon inte se när hon inte kunnde göra den där saken :P (vill inte avslöja något!) Ska jag göra en resention på denna, eller ska jag inte? It's up to you! :) men jag rekomenderar den!



Hmm jag är inte trött alls, inte heller sugen på att läsa, så det blir antagligen datan ett tag till då :P


Kram Elle

Av Elin - 25 september 2010 18:35

Hejsan!


Har varit lite seg i dag, men jag har gjort så mycket kul! Först så läste jag ut fallen ängel, sedan så sprang mamma och jag (har aldrig sprungit så långt!) sen så duschade jag sen följde jag med till min lillebrors simträning, han var jätteduktig! :D nu ska vi snart äta, det blir en riktig gorme middag! ^^ haha, klyftpotatis, kött och beaneais sås :P mums! sedan blir det mys med min underbara familj ( OBS! ingen har varit sur eller tjaffsat idag, sessation! :D ) haha!


Här kommer en ganska lång låt som är många låtar i ett och samma uppträdande!  jag älskar Lea Salonga, hennes röst! oemotståndlig! alla hennes låtar är fantastiska (det är hon som sjunger typ alla Disney låtar! )  Hon är en mycket duktig sångerska från Fillipinerna :) Hon sjunger denna låt LIVE :O wow säger jag bara!



jag har denna på Spotify! älskar den, hoppas ni lyssnade på hela!

Vad tyckte ni?


Kramar Elle



Av Elin - 25 september 2010 11:11

Shoo alla små tvålar!


igår var Audrey här och vi läste i Fallen ängel och satt och snacka, sen när hon gick hem så hade familjen tacokväll och myste med Idol. Sen när lillebror var laggd så började en film på 4:an som hette " Se upp för dårarna" den var faktiskt riktigt rolig, och bra för att vara en svenskfilm :)


Idag ska jag spendera dagen med att springa, läsa, blogga, sy upp lite kläder och kanske se lite på Lost :) det låter väll som en bra dag! Nackdelen är att eftersom vi bygger om här hemma så låter det något som in i pipsvängen! så läsandet får nog bli ikväll :D


Kramar på er

Av Elin - 23 september 2010 19:48

Hejhej


Det var typ evigheter sedan jag hade en "Twilight låt"


Angel

 

kan inte bestämma mig om det är från Edwards eller Bellas perspektiv

de som är understrukna är Bella  och de kursiva är Edward :)



 

I never ever felt like this before
If you believe in a future
when we're together,
I won't let you down.
(wont let you down)

If you want to stay close
I'll never let you down.
Cause we are ready to make it (uuuuh)


Oh forever, that´s for sure

Cause you are my angel you saved me from danger.
With you I'm no stranger I won't suffer any more
Cause you are my angel you saved me from danger.
With you I'm no stranger I won't suffer any more





If you're ready to move on
Let life give you energy
You keep me safe from darkness
And you show me how to be a better man.

Cause we are ready to make it (ahhhh)
Oh forever that's for sure.

Cause you are my angel you saved me from danger.
With you I'm no stranger I won't suffer any more
Cause you are my angel you saved me from danger.
With you I'm no stranger I won't suffer any more

Cause you are my angel I'm sure
I never ever felt like this before
Cause you are my angel I'm sure
I never ever felt like this before
Before .. I'm sure

Cause you are my angel you saved me from danger

With you I'm no stranger I won't suffer any more
Cause you are my angel you saved me from danger
With you I'm no stranger I won't suffer any more



det blev något på ett ungefär :)

passar eller inte?


Kramar E

Av Elin - 23 september 2010 17:48

Tjenare!


är klar efter min lilla fotorunda, upptäckte att löven var lite för gröna fortfarande. men om 2-3 veckor ska jag ut igen och gå på höstuppfärd :) Jag hade tänkt mig att plugga lite, men sen så är det ju så att jag inte har lust att göra det så det blir lite bokskrivande ( det går väldigt segt med det just nu!) Om ni har några bra ideer om typ roliga knasiga meningar eller korta små händelser så skulle jag uppskatta att få lite hjälp :D  ♥


Mot spanskan och bokskriveriet!


Adios hasta luego!


sådär ska en höst se ut! så gör det inte hoss mig-än :P


Kramar på er

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards