elinelvira

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2010

Bellas bröllopsklänning + Nytt från Stephenie

Av Elin - 19 oktober 2010 21:45

God afton :)


Kristen stewart pratar om Breaking Dawn bröllopsklänningen i videon under. Hon är på röda mattan för Welcome to the Rileys  och hon berättar att den är snart klar (eller tja planerad) men att hon inte har så mycket att säga till om. Hmm jaa tror ni den kommer bli bra? I Think so, Steph kommer inte svika oss fans!



Och jag lovade mina kompisar att lägga upp Samtalet från Edwards perspektiv då Rosalie ringer och berättar att Bella är död, från New moon. Detta är Stephenie som har skrivigt, hon har laggt upp det på hennes hemsida så det är ingen Fanfic :) Läs! För den är superbra!


Rosalies samtal


 

Kram Elle

 
 
Adina

Adina

19 oktober 2010 22:02

JÄTTEFIN design!:D:D

http://www.erikzzonz.blogspot.com

 
Malin

Malin

20 oktober 2010 18:38

buhuuu..! min knäppa dator gör att jag inte kan se klippet ;( vad heter det? från youtube, elr ?

Superfin header!!

hehe, när jag läste detta inlägg blev jag helt galen! jag började nästan gråta, längtar sååå mkt till BD!

sv: jag använder puder o mascara, jag klarar mig inte utan det, jag e så blek! ;P

jag gillar mörkret.. utan det skulle det inte vara lika mysigt, tror jag..

Idag har jag varit med kompisar, och nu sitter jag vid datorn. hehe, vilken bra beskrivning! ;P

haha, jaa, samma skola o samma klass vore bra! ;D
Kram

http://jaagmaalin.blogg.se

 
Adina

Adina

21 oktober 2010 15:59

Sv:
Taack:) Jag är ganska nöjd med min design:)
Haha, jaa, videos på Kristen intresserar mig riktigt mycket!
Japp, jag har läst Så länge vi båda andas! Det är min favorit med, det händer så mycket saker, UNDERBARA saker!:D

http://www.erikzzonz.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards