elinelvira

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

Bella & Edward Love the way you lie

Av Elin - 31 oktober 2010 01:28

Hejsan!


Jag vet att det är väldigt sent men jag kan inte sova. Middagen hos kussarna började hysteriskt och roligt, busade med lillebror (a) och skrattade mycket vid middagsbordet! Sedan vid 12 så började vi prata om "allvarligare" saker, men det var interessant det med :) En svar till Audrey, jaa jag mår bra, eller är ganska snorig men det är ju inte precis "sjuk"! :D


Nu ska jag sova, så sov gott era små bloggläsare! :D


Texten passar in i videon, eller hur!? tyckte det var lite coolt med en modern låt med twilightklipp! :D


Kram Elle

 
 
Ingen bild

Audrey

31 oktober 2010 09:57

bra att du mår bättre!^^ haha låten passar faktiskt till twilight klippet! ^_o

 
Ingen bild

Audrey igen..

31 oktober 2010 10:00

jag blev varm av twilight känsla igen när jag såg den!

 
Sophie

Sophie

1 november 2010 23:01

Supercoolt klipp!! :) Me like Twilight saga fan videos och texten passar så fint in, har aldrig tänkt på det ^^

Sv: Hihi tack :) nej tårtot är kanske inte så bra om man inte gillar grädde ;P

Visst blir man avundsjuk man kan ju inte vara ledig varje onsdag :o Han läser något som heter blockläsning och på hans skola får dom varje onsdag ledig då, men avundsjuk är jag!

Grattis, Grattis Grattis :D:D Va kul att det gick så bra på provet! Så roligt när man har pluggat att det syns i betygen sen!! :)
Kramar S :D

http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards