elinelvira

Direktlänk till inlägg 30 december 2010

Easy A

Av Elin - 30 december 2010 10:20

Hejsan!


Idag fyller min kära moder år, hela 42 år blir hon! usch vad snabbt tiden går ;) haha! Hon fick fina presenter och frukost på sängen. Så lite senare idag ska vi på bio, vet dock inte riktigt vilken film vi ska se, för vi kommer bli tvungna att dela på oss. Lillebror kan inte se Engelskafilmer :) När vi är nere i gallerian så hoppas jag kunna gå lite på mellandagsrean, men jag antar att allt redan är slut. But you never know ;)

 

Igår kväll såg jag på Easy-A en film om en tjej som råkar sprida ett rykte om sig själv som inte blir så lyckat. Den var helt okej och väldigt rolig, läs en recension av den på denna blogg! (vi hade typ samma åsikter om den)

  

 

 

 

 


Kram Elle

 
 
Malin

Malin

30 december 2010 14:05

Hej!
Grattis till henne! :)

Den filmen (och hundratusentals miljarder andra^^) vill jag se!

sv: aa, stackars er! Min kompis bytte fönster hemma hos sig nu innan jullovet, och hon ville hellre stanna i skolan än att gå hem, och hon hatar skolan!^^

Fångad handlar om 16åriga Gemma som blir kidnappad på en flygplats. Kidnapparen - Ty - tar henne till öknen i Australien där han har byggt ett hus. Han har spanat på henne i tio år, där hon bodde i Bangkok, och nu kidnappade han henne för att ge henne ett bättre liv. Gemma hatar honom till en början, men snart börjar kärlek växa fram emellan dem.
Boken är ett brev från Gemma till Ty, och den är sååååååååå bra! Sorglig, spännande, romantisk, *underbar*! :D
"Men du kidnappade mig. Tog mig från allt som var välbekant, till sand och hetta, smuts och fara. Och du förväntade dig att jag skulle älska dig"

Haha, ja han är ju en fallen ängel, han är läskig och dum och allmänt dålig! ^^P

Ja, jag hade en bra jul. Vi var hemma, hos våra kusiner och i kyrkan.
Du då? (:

På nyår brukar vi alltid åka upp till kyrkan vid 19, för då har ca 50 st över 13 år (alltså kan jag vara med, men jag vågar inte^^) gjort ett drama, som är ca en timme långt. Efter det är det nyårsbuffé, och sedan "nyårsvaka" typ. Sen går vi ut och tittar på fyrverkerierna :D
Ni då? Har ni ngn tradition?

haha, lång kommentar^^
Kram Malin

http://www.jaagmaalin.blogg.se

 
Adina

Adina

31 december 2010 00:35

Den filmen vill jag se!
Grattis till henne:) Hon är ju ung! Min mamma är...hm... 47 kanske;P

http://www.erikzzonz.bloggplatsen.se

 
Sophie

Sophie

1 januari 2011 10:12

Grattis till din mamma :D
Va kul att du tyckte om filmen och va snällt att du länkade till min blogg! ^^

Sv: Hihi ja när det är jul får man passa på att fira det rejält ^^ Ja det är synd att hon har opererat sig så mycket, hon va söt när hon var mindre :)

Hmm har inte så mycket planerat faktiskt, måste göra en idrottsgrej för vi ska ha prov när vi kommer tillbaka till skolan :( Sen ska jag nog läsa lite, just nu läser jag Jokern :) Sen blir det en kanske två filmkvällar ^^
Vad har du planerat?

Kram Sophie

http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards