elinelvira

Direktlänk till inlägg 30 december 2010

The Mysterious Ticking Noise

Av Elin - 30 december 2010 17:14

Heej!


Nu är vi hemma från bion och så han jag shoppa en kjol från Cubus, 100 kr rea på den :) Men måste säga att människor är som galna när det är rea, de knuffades och alla såg superarga ut :S inte så bra! Just nu myser jag med lillebror (haha har börjat bli en vana) och han är bara så supersöt :)


Vi har "hittat" ett klipp på Youtube, fast den har mina vänner visat för mig i 3:an :P Det röda försvinner innan det börjar :) We LOVE This video <3



Kram Elle

 
 
Adina

Adina

31 december 2010 01:06

Haha, vilket videoklipp!:D

http://www.erikzzonz.bloggplatsen.se

 
Sophie

Sophie

1 januari 2011 10:34

Vad blev det för bio? :)
Va kul att du hann gå på rean och att du hittade en kjol! :D
Haha detta klippet är roligt ^^

Sv: Haha det är inte dåligt att kunna ha en kjol varje dag och att alla var olika ^^ haha det kallar jag proffsigt ;)

Florence and the machine är inte så kända men de håller kanske på att bli? Det är ett ganska nytt band och de har vunnit några priser också, de uppträdde på en mtv gala i höstas och senast uppträdde dom på nobels fredspris gala :D Men det är inte så många som vet vilka det är, inte ännu iaf ^^

Jag vet inte om de skriver sin musik själva, har försökt att hitta vilken/vilka som skriver deras låtar men det hittar jag inte. Så det kan hända att de skriver låtarna själva :P

Usch stackare vilken jobbig situation du har hamnat i :( Det är ju nästan sånt man bara ser i film :o
Det blir ju så svårt eftersom din bästa kompis har gillat och gillar killen fortfarande :S Vet din kompis om att han gillar dig? Bara skriv på du, jag vet att det känns skönt att bara få ur sig allt så det är helt okej :) Hoppas verkligen att det löser sig för sånt är ju sjukt jobbigt!

Kramar Sophie

http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards