elinelvira

Direktlänk till inlägg 30 december 2010

Av Calle- Carl

Av Elin - 30 december 2010 17:25

hej

vilket noise jag klarar inte mera<: eppo joco nollo. jag har vart och sett legenden om ugglornas rike  den var bra^^ men gräns 7+ och de andra tittade på harry potter och dödsrelikerna del1  gräns 11+ ron weasly skälde på harry potter! mord på voldemort.


från basse

Edward cullen


 
 
Adina

Adina

31 december 2010 01:15

Haha, NU kommer svar på ALLA svar på mina kommentarer jag fått av dig;P
Jaa, man borde sprida ut allt som händer i Dec över hela året:) Fast då kanske inte December blir lika bra...
Tack, jag ÄLSKAR min kamera:)) Men skulle vilja ha ett bättre objektiv!
Jag förstår att det blev kallt när det var strömavbrott! Usch! Men mysigt med många ljus:)
Min jul var perfekt:) Jag fick träffa släkten jag VÄLDIGT sällan träffar, och fick den bästa presenten någonsin, ju!:D Det kom ingen tomte;P Fast jag fick ändå paket som var från tomten enligt etiketten;P
Tidsresenärens hustru är helt underbar!!!:D<3 Se den!
Du undrade vart jag skulle fira i jul, jag firade hos mormor och morfar i Norrland:) Det är bäst<3 Du då?:)
kramiz

http://www.erikzzonz.bloggplatsen.se

 
Adina

Adina

31 december 2010 01:19

Sv:
Jaa, jag vill hellre ha nya bloggen på blogg.se, men det går inte att lägga ut bilder från systemkameran där -_- Bar apå bloggplatsen...:(
Och du skrev det om scrapblog bilder som header... jättebra! om jag kunde lägga in bilder från systemkameran där ,vilket inte heller går:( Inte kul alls! Men ska testa på picnik nu.
kram

http://www.erikzzonz.bloggplatsen.se

 
Sophie

Sophie

1 januari 2011 10:50

Oo Ugglornas rike, ha kollat trailern och den verkar vara riktigt fint gjord :D

Sv: Haha ja det kanske är bäst att skära vitlöken i småbitar ^^

Ja jag hoppas verkligen jag får igenom mitt lilla förslag! Det skulle varit så bra, usch va jag drömmer :P

OO ja wok är så gott! Älskar det så mycket, kycklingen, nudlarna och alla grönsakerna 8) Oja det är riktigt gott med jordnötssås på, smakar thailand ^^

Haha oo va gullig och mysig han låter, en sån lillebror skulle man ha! :) Verkligen bra pojkväns material ;)

Ja det måste vara lite konstigt att se en film där man själv är med :P se sig själv på bioskärmen och höra sig själv prata ^^ Haha ja tänk va scenen kan bli föstörd då, kanske gjort en riktigt stor tabbe innan eller nåt sånt :P Ja det är ganska coolt med en green-screen och sen blir det så snyggt på filmen :D

Kramar Sophie

http://sophiiek.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 januari 2016 14:08

  Jenna Den riktiga dansen. Hahahah asså typ det bästa jag sett! Channing Tatum och hans fru Jenna var med i Lip sync battle och hon gjorde hans nummer från Magic Mike XXL! Måste medge att hon nästan var bätrre haha. Det roligaste är j...

Av Elin - 19 januari 2016 15:56


  Hallihallå! Här sitter jag en Tisdag och äter choklad. Ajjabajja mig hahah. Men imorgon ska jag försöka ta tag i mitt liv igen!! Ska gå till gymmet, duscha, tvätta sängkläder, tvätta mina smink borstar, städa rummet och kanske börja plugga lite. ...

Av Elin - 10 januari 2016 00:27

          ASSÅÅÅÅ JAAAAAA. När jag såg detta blev jag såå glad. Den här sången var min absoluta favorit i början och är fortfarande en av de bästa på albumet according to me. Och musikvideon hallå??! Hur bra? Till och med Gabbe blev imponerad h...

Av Elin - 9 januari 2016 23:49

  Herregud var det snart en månad jag kikade in här sist? Känndes som förra veckan. Har uppenbarligen ingen känsla för tid ahah. Vad har hänt sedan sist jag skrev? Tentade innan jul (fick högsta betyg wihooo) sedan bar det hemåt för julfirande med ...

Av Elin - 14 december 2015 21:34

      Denna måndag - 14 december 2015 - är första dagen på hela terminen jag är FULLSTÄNDIGT slut både i kropp och knopp. Var och gymade själv igår och idag var det förelsäning sedan gym med Chrissie.  Och herregud min kropp gör ont överallt...

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards