elinelvira

Alla inlägg under december 2010

Av Elin - 4 december 2010 15:36

Helloj!


Igår blev väldigt mysigt, mycket onyttigheter och massa film :P vi kom fram till att Kristen ser bäst ut i New Moon och att Rob är snyggast i Eclipse :D Jake kan bara gå och hoppa från en klippa, han är så jobbig! ^^ Men han behövs för att man ska kunna bli irriterad på Bella! :D


  Day 02 – Your first love


Bra fråga. Dåligt svar.

 

Kram Elle

 

Av Elin - 3 december 2010 18:13

Hej!


Idag är det ju Fredag och jag har köpt Eclipse :D sååå lycklig! Ikväll kommer några av mina kompisar hit och vi ska ha Twilight maraton, men en kommer lite senare och den andra har fått ett litet missöde. Så jag och Audrey sitter här och läser Twilight frågor från hennes Twilightspel. :P




Kram Elle

Av Elin - 2 december 2010 17:04

Heeej! :D


Idag har det varit lucia och det var kul, såklart vanliga lektioner också, hmm tja inget speciellt. Fick ett sms som sade att vi börjar halv 11 imorgon, nice! men jag tänker gå till Froj lite tidigare så att vi kan öva vår dans, den har faktiskt blivigt bra! hehe Elin och Frida bra ^^


Jag tänkte börja med en sak som många bloggare gör, ha en 30 days challenge men jag är lite häftigare så jag tänkte ha min på engelska, det är mer proffsigt om jag får säga det själv ;)


Day 01 – Introduce yourself
Day 02 – Your first love
Day 03 – Your parents
Day 04 – What you ate today
Day 05 – Your definition of love
Day 06 – Your day
Day 07 – Your best friend
Day 08 – A moment
Day 09 – Your beliefs
Day 10 – What you wore today
Day 11 – Your siblings
Day 12 – What’s in your bag
Day 13 – This week
Day 14 – What you wore today
Day 15 – Your dreams
Day 16 – Your first kiss
Day 17 – Your favorite memory
Day 18 – Your favorite birthday
Day 19 – Something you regret
Day 20 – This month
Day 21 – Another moment
Day 22 – Something that upsets you
Day 23 – Something that makes you feel better
Day 24 – Something that makes you cry
Day 25 – A first
Day 26 – Your fears
Day 27 – Your favorite place
Day 28 – Something that you miss
Day 29 – Your aspirations
Day 30 – One last moment

Då börjar jag med Introduce yourself:

 

Som det flesta redan vet så heter jag Elin (Elle) och är 15 ½ år. Jag bor i en förort till stockholm och jag älskar blandningen mellan staden och naturen! Jag är helt galen och ibland uppfattar jag det som att andra tycker min humor är konstig (Den äger!) Jag har ingen sport jag går på, är väldigt osportig. Men jag gillar att skriva, rita och läsa. Även att umgås med nära och kära och att fota! Jag har en Nikon D5000 som jag är mycket stolt över :D Jag är en stor Twilight fanatiker, kan typ allt om den serien, och jaa allt du säger påminner mig om Twilight... Jag älskar också Taylor Swift, annars så har jag ingen artist jag lyssnar regelbundet på. Jag har 3 hundar och en liten kanin :)


Kram Elle



Av Elin - 1 december 2010 21:18

Haloj!


Har suttigt heeela kvällen med So, svenska och Fysik. Inte så kul kan jag säga -.- har värsta pressen på mig att hinna klart allt! SO kommer inte bli klar, Svenskan är tydligen till måndag ist för Onsdag nu och Fysiken är helt jäkla obegripligt! DÖ! Lite ljus är Twilight-maratonet jag och några vänner ska ha på Fredag :) ska bli så mysigt!


Lite mer ljus den 1 December är att Taylor Swift och Jake Gyllenhaal har bekräftat deras romans. Okej bekräftat och bekräftat, de har synts på bild mer än en gång! I min värld är det samma sak!


 


first-real-picture-jake-gyllenhaal-taylor-swift.jpg

ser ut att njuta av varandra sälskap eller?? ;D



Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards