elinelvira

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Elin - 3 januari 2011 18:40

Heej!


Har ätigt middag nu, är skit trött eftersom jag var uppe till 3 igår (idag faktiskt) så jag ska nog lägga mig i sängen och se på Lost och läsa min bok :) Haha båda är så spännande så jag kommer knappast kunna sova ^^


Taylor Swift är utan tvekan en av USA’s största unga stjärnor just nu. Hon slog igenom med singeln Tim McGraw 2006 och släppte sitt självbetitlade album samma år (Taylor Swift). Båda singlarna Our Song och efterföljaren Should've Said No blev Billboard-etta. Sedan dess har Taylor släppt ytterligare ett album, Fearless, sålt trippel-platina, vunnit otaliga priser som Grammys, MTV Awards och Country Music Awards. Nu är hennes nya album Speak Now, en stor succe världen över! Och allt detta har hon jobbat upp själv, tänk skivbolagen som nobbade henne som 12 åring... Denna video är till alla som drömmer, som önskar att bli någon, att lyckas.

GE INTE UPP!



Kram Elle

Av Elin - 3 januari 2011 16:48

Hellu!


Ska svara på några kommentarer nu, hade 10 st när jag loggade in, TACK! :D

Här kommer en liten filmlista över filmer som har berört mig på olika sätt :)



1. Fick dig att skratta. She's the man

2. Fick dig att gråta. Allt för min syster

3. Gjorde dig riktigt arg.  Slumdog Millionare  

4. Fick dig att vilja besöka platsen där den utspelades. Stolthet och fördom

5. Handlar om en historisk tid som du tycker om. En ung Jane Austen

6. Du ångrar att du såg. Fish tank

7. Finns i dina tankar trots att det var länge sedan du såg den. The Last song

8. Har väntat i filmskåpet riktigt länge. Kärlek på menyn

9. Du inte förstår att så många tycker om. Love Actually

10. Du tycker att alla ska se. Twilight serien

  

 


Hur skulle eran lista se ut?

Kram Elle

Av Elin - 3 januari 2011 16:18

Heej!


Det blir ett sent första inlägg! Men jag har haft så mycket att göra, som att rensa lillebrors rum, en hel ica-kasse böcker + några av mina gammla dockor han hade i en låda (???) sen har jag målat min anslagstavla vit så nu ligger den och torkar på golvet. Tjaa, jag sov till kl 12 så det är det jag har hunnit idag (a) Juste har duschat, bäddat min sägn och damsugit hela mitt rum också, good girl!! Känner mig riktigt stolt så nu ska jag tillbringa några timmar framför böcker, datorn och kanske Lost?


Vad har ni gjort idag?

Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards