elinelvira

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Elin - 6 januari 2011 23:01

Tänk, för 1 år sedan var jag i Kap Verde och badade och solade och såg på medans ALLA killar som jobbade på hotellet flirtade med min syrra (vi hade band på armen och de som var över 18 hade röda och under 18 gröna. Jag hade grön, därför "höll ingen på" med mig. Men man kunde känna blickarna! :S ^^)  Usch saknar solen och värmen!



Nu ska jag sova!


Kram Elle

Av Elin - 6 januari 2011 21:02

Heej!


Idag har jag varit hos farmor hela dagen, vi handlade lite mat, fikade (såklart!) la pussel, pratade lite, spelade kort tja inget speciellt. Bara myste :) Nu sitter jag i sängen och ser CSI Miami hehe finns inget annat att se! Sen kommer Criminal minds det är inte lika läskigt! Brukar aldrig se dessa serier men det har väl hänt nån gång bara. De är oftast för läskiga! haha bara läskiga kriminalserier för mig idag ^^

Vad brukar ni se för program på TV?

 

(svarar på kommentarerna imorgon, det är hmm ganska många! Men man blir så glad av att läsa dem så det är helt okej ;P )

 

 


Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards