elinelvira

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Elin - 7 januari 2011 20:13

Heejsan!


Sitter och ser Let's Dance och väntar på Kussen :D Här får ni en supersöt video på Kristen, Tay och (Mums!) Rob :) Älskar verkligen denna video!


Älskar att han får henne så generad! Super sweet!

haha nån som känner igen sig?^^


Kram Elle

Av Elin - 7 januari 2011 18:52

heeej!


Imorse så fick the adults en knäpp och åkte till IKEA och shoppade loss för många tusenlappar. Tror inte jag får säga för hur mycket men det var, haha men jag har säga att jag blev chockad! ^^ haha så nu står halva beställningen i matsalen och imorgon kommer resten. Men de ska göra om sitt sovrum, måla osv. Men det kom helt plötsligt imorse :P haha spontan familj?


Tänkte att ni skulle få lära känna mig lite bättre så här kommer 10 saker om mig som ni antagligen inte vet :D




1. Jag Googlar ALLT! Asså verkligen!

2. Vit är min favorit färg.

3. Jag har planerat min begravning till punkt och pricka.

4. Jag klarar inte av att någon rör vid min nacke, då skriker jag!

5. Jag har alltid toffs, så mitt hår börjar forma sig efter den frisyren nu :P

6. Jag har alltid toffsar runt armen! Alltid!

7. När jag var mindre så kunde jag alla repliker i de första 10 min i Ariel .

8. Jag har aldrig färgat håret.

9.Jag älskar att tala om mig själv i tredje person!

10. När folk talar om blod/sjukhus/ sprutor/ organ osv så mår jag dåligt på RIKTIGT! Jag överdriver inte för jag tycker INTE det är kul!



hihi hoppas ni fick reda på nåt nytt om mig :D Okej, hur många visste redan allt detta?

Min favorit sida all time! (a)


Kram Elle



Av Elin - 7 januari 2011 12:21

God morgon!


Jag vaknade vid halv 10 sen har jag dragit mig i sängen i ehh några timmar nu ^^ men har svarat på några kommentarer och tjaffsat med min kusin om vem som ska komma hem till vem. De bor ju så långt bort nu! Typiskt att de skulle flytta! :( <3 Så jag sitter i sängen och äter Plopp, haha! Det var nåt nytt, jag äter godis kl 12 på morgonen! Hmm måste ut med hundarna efter lunch, annars så har jag inget planerat idag verkar det som :) vad ska ni göra idag då?

 


Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards