elinelvira

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Elin - 16 januari 2011 19:28

Heejsan! :)


Idag har barndop stått på schemat, så jag duschade imorse (nyklippt btw hela 5 cm!) och satte på mig en blommig midjekjol. Lilla kusinen ska heta Lukas vilket är ett namn som verkligen passar honom! Han är så glad och sprallig, hoppas jag besöker honom ofta! Men de bor uppe i Uppsala så det tar 1 timme dit, så det är ganska långt! Har inte pluggat nåt under helgen vilket jag ångrar lite nu, så därför blir det matte nu, yeey! -.- (sen solsidan kl 20:00!)


Hade tänkt ha en frågestund, typ alla andra som bloggar har redan haft det, vet, men just nu är det ganska många som läser min blogg så det skulle kanske vara lite kul :) Jag lovar att försöka svara på alla frågor så ärligt jag kan och ni får vara helt anonyma om ni vill, men det är ju roligast om jag vet vem det är ;) Jag har den så länge det rammlar in frågor! :)

Tips på vad ni kan fråga


- Om mina vänner, ovänner, killar, familj, hundar osv

- musik. filmer, kändisar osv

- saker ingen vet om mig, alltså typ hemligheter.

- vad skulle du göra i den situationen..? Har du...?  Vilken gillar du mest av...? osv

- hm tja kommer inte på något mer, men fråga på! :D


 För om någon frågar mig nåt så svarar jag alltid, något att tänka på kanske ;)


Vad väntar du på, FRÅGA! :D


Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards