elinelvira

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Elin - 17 januari 2011 22:59

Go kväll! :)


Blir ett till inlägg då jag svarar på era frågor, men vill ha några till, det är ju såå kul :D haha! Har varit en händelserik kväll, är i chock just nu tror jag. Eller hur vet man det igentligen?


1. Skulle du kunna välja en av dina vänner som den du gillar allra mest?

SV: nja, inte bara 1, kanske 3 st av dem. Då räknar jag inte med kussen, för hon är ju liksom kusin också. Men ja tyvärr så tror jag att jag skulle kunna göra det. Dock säger jag inte vilka ;)

 

2. Har du varit full? Eller typ drukigt alkohol?

SV: Nej jag har aldrig varit full. Det är vidrigt med fulla människor! Men jag har väll "drukigt" eller vad man nu säger. Men då under liksom måtta, inte ens i närheten av full, glad ,berusad jaa finns ju många namn. Btw så smakar det skit!  Spottar typ ut det igen ;)

 

3. Vilken är din favorit låt?


4. Vad handlar inlägget "lämmna mig inte" om!??

SV: Om att min kompis, Alle, ska flytta till Göteborg i sommar. och M tror att han tänker dissa henne. Jag är såklart också ledsen men kanske inte lika som hon är. Eller jo lika mycket som hon...

 

5. är Simon i "Upprors änglar" elak?

SV: Nja inte elak, bara lite korkad och lättpåverkad. Men gilla honom inte för mycket bara, han är inte precis på den goda sidan! ;)

 

6: har du rökt nån gång? varför tror du folk röker?

SV: Nej jag har aldrig rökt och vill inte det heller! Jag är faktiskt allergisk mot rök så det vore väll ganska "ocoolt" att få andnöd och bli röd i ögonen! ^^ Jag vet inte varför folk röker? är väll dumma i huvudet? Vill dö i förtid? drömmen om sångkarriären gick och pipan så de gör det fullt ut? Spara oss friska joch starka jobben medan de ligger sjukskrivna i canser? Vet faktiskt inte! ;D


Kram Elle

Av Elin - 17 januari 2011 20:20

Heejsan!


Idag är det Måndag. Veckans första faktiskt. En riktigt uschig dag. Den har spännderats i skolan och med Froj hemma hos mig. Vi gjorde lite på musikprojektet, mycket klur och knep! Hon ska komma över imorgon också så vi kanske blir klara :)

Nu måste jag verkligen, verkligen, göra svenska! Har debatt imorgon och eftersom min partner inte gör nåt så får jag göra allt! Stört irriterande! Ha en bra kväll nu alla andra! :D


Har btw fått 4-5 frågor, men fortsätt fråga gott folk :D <3


Letting go of people is hard, but I'm strong enought

 

Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards