elinelvira

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Elin - 20 januari 2011 15:55

Hejsan!


Idag var en bra dag, hade extra engelska för första gången idag. Jag fick byta till Engelska från Spanska för att jag kände att jag låg efter, inte fattade något, kände mig som en misslyckad idiot på lektionerna och för att spanskan tog all min läxtid. Sen så vill jag få MVG i engelska (yeah good luck!) men om jag har ett till språk så kommer det aldrig gå! Man får ju meritpoäng av språk på gymnasiet men man får det även av avancerad egelska. Kände att jag var tvungen att försvara mig lite eftersom alla verkar tycka att det är ett dåligt val jag gjort. Men om jag senare i livet inser att det kanske var ett misstag så är det nåt jag måste få upptäcka. Jag kan ju inte leva mitt liv efter andras erfarenheter. Fast just nu tycker jag att det är ett smart beslut eftersom jag vill bli grym på engelska! :D Vilket jag kommer bli om jag lägger ned tillräckligt med tid på det! haha ett helt inlägg bara om detta!


Men nu ska jag ta spruta inför Thailand. Asså jag har skakat hela dagen! Mina händer är som små isklumpar, jag håller på att svimma. Sputor är nämligen min fobi, jag får panik! Asså på riktigt! jag börjar gråta! Hur ofta ser man mig gråta nuförtiden? Usch jag är så nervös! Nån kanske kan tänka lite på mig nu runt 5?



Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards