elinelvira

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Elin - 9 februari 2011 17:16

Tjohoo!


Wow, måste bara säga att deta har verkligen varit min dag! Trotts No provet och all ångest så har jag skrattat så mycket idag att jag blev helt utmattad! Mina magmuskler är helt bedövade! Såklart så garvade ja åt mitt eget skämt, min humor är verkligen amazing!


" Jag och Audrey står i matkön, jag är före henne och pillar ut alla makaroner ur tomatsoppan (omedvetet) när vi sätter oss så har Froj inte blivit klar.

A- nää.. jag fick nästan inga makaroner i min soppa..

E- Va? Ofta, jag fick ju hur många som hellst...??!!"

nej vad konstigt!!

 

nästa incident;

" Jag och Audrey ska ta en omgång till. Nu är bara ena sidan öppen, jag är före igen. Vår bildlärare ställer sig bakom Audrey så hon blir stressad när hon ska pilla ut makaronerna. När vi är klara så säger hon;

A- Jag är fortfarande hungrig!

E- meh hallå, du tog ju två portioner!

A-jaa men det blev bara soppa, jag kunde inte peta ut makaronerna för Karin stressade mig!


Sen kom vi på hur hon igentligen skulle ha gjort;

"Audrey ska ta soppa, hon tar väldigt god tid på sig.

Läraren- Ursäkta, kan du skynda dig lite? (lite halv snobbigt som hon pratar)

Audrey ger henne värsta blicken, lyfter upp hela soppbyttan och sätter sig på sin plats och börjar sleva i sig med den stora sleven. Kvar står läraren och tänker WTF!"


hahhah asså jag dööööör! så jäkla klockren! Jag är så kul! Men Froj tyckte inte det var särkilt kul, medans jag grät så det sprutade åt alla håll, bokstavligt talat. Credit till den som orkar läsa detta långa inlägg :D ♥


Ikväll så ska jag o Frojda vara guider på skolan, det är öppethus!


Kram Elle


Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards