elinelvira

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Elin - 16 februari 2011 22:08

Hejsan!


Vet, dålig update men just nu är det galet mycket för mig! Fick massa engelska som jag måste göra innan jag åker och packa och sånt! Btw, så åker jag om 1 vecka! asså 1 vecka :O 1 vecka går galet snabbt ju! Helgen kommer bestå av plugg, känner det på mig...Men imorgon så är det So prov. Första världskriget och mellankrigstiden, det är ju kul, eller..? som sagt så är jag trött just nu (nej så ovanligt??!!!) så mina inlägg blir lite B ^^

Har förästen plattat håret idag! Kommer antagligen inte synas imorgon men efter som jag typ aldrig plattar eller gör nåt annat med det så hoppas jag det syns när jag väl gör nåt ^^ hehe ska sluta plåga er nu!


OJ! Strunta i mig, men se så vackert havet är runt Kape Verde (vi var där förra året) Det är helt blått!


Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Skapa flashcards