elinelvira

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Elin - 17 februari 2011 20:07

Nej, nu har ni varit för snälla, igen!


I dag när jag loggade in hade jag 20 kommentarer! Superglad men det tar sin lilla tid med svar ^^ men i helgen ska jag svara på alla, för sen så åker jag till Thailand, det är 6 dagar kvar nu! Resväskan är packad och bara lite böcker ska ned sen så är jag done. Tycker att mina inägg har börjat bli tråkiga och lulliga så ska börja göra dem lite roligare!


Jag tycker det är viktigt att se de små possitiva sakerna i vardagen, så jag har sammlat ihop lite saker som man kanske ofta tar förgivet i ens stressiga vardag! (Dessa saker har inträffat under Februari) jag ska lägga ut en sak varje dag innan Thailand (och kanske efter) så att vi börjar uppskattar de små sakerna i livet!


 Äntligen ta den perfekta bilden


-Mina vackra fotsteg i Kap Verde-


Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards