elinelvira

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Elin - 18 februari 2011 16:32

Hejsan!


Nu är Svenskan så gott som klar, gjort lite engelska, är bara 4 ord som är lite kluriga, resten kan jag! Matten gör jag på lektionen på måndag istället, annars så har jag inget att göra då. Borde göra SO men eftersom jag har pluggat nästan hela dagen så förkänar jag lite helg nu! Pluggar mer på söndag.


De flesta vet nog att Stephenie Meyers mycket efterlängtade bok “The Twilight Saga: The Official Illustrated Guide” kommer ut den 12 april i USA, men även nu i Sverige. Det har B Whalströms bekräftat. Boken är en komplett sammling av fakta  om karaktärerna osv, på mer än 500 sidor! Hehe mer vet jag inte... bara att jag ska ha den!


Mycket nytt i April har jag märkt!


Kram Elle

Av Elin - 18 februari 2011 10:42

God morgon!


Vaknade vid halv 9 när Tilda messade mig, TACK! sen så messade jag med några

andra ett tag. Gick ned och skulle äta frukost, det blev Crunchy med... crunchy. VI hade ju mycket mat hemma -.- Nu har jag svarat på lite kommentarer och ska snart börja plugga matte, svenska läsa + frågor, Engelska ord, SO. Usch så tråkigt men det är ju en studiedag, en pluggdag!


Här bjussar jag på min nya favorit låt, Nej det är inte Taylor Swift denna gång ;)



Kram Elle



Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards