elinelvira

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Elin - 19 februari 2011 23:16

God natt!


Dagen har spenderats med kussen. Hon började packa till Thailand, sen åkte vi ned till centrum och hon köpte två linnen. Sen efter maten kom hon hit och vi snackade om allt och inget, mysigt! Måste bara säga att du är världens bästa kusin Yoda! haha ååh har så mycket braiga bilder från idag, de dyker upp imorrn ;) Nu ska jag ladda in lite gammla bilder på my computer sen läsa.


Dagens possitiva grej, Oförglömliga stunder med mina vänner


fick denna i födelsepresse :´)


Kram Elle

Av Elin - 19 februari 2011 11:17

God morgon!


Jag har vaknat, sett lite på Grammy galan, ätigt frukost och gått en sväng med hundarna. så nu är mina fingrar och tår lite frussna! Tur att det iaf är vackert väder med sol och molnfri himmel :D Om en timme ska jag bege mig hem till kussen, ska hjälpa henne att packa inför Thailand, som vi btw är i om 4 dagar!

Glöm inte bort den andra bloggen, nu finns massa fula bilder utlaggda på mig ;) haha!


haha är är vår musikvideo som vi spelade in på mitt landställe i sommras, gud vad härligt det var med sommar! Give me!


Kram Elle

Elin, tjugo år med en stor förkärlek till ord och att fotografera. Läser på högskolan i ett försök att bli lite mer bildad (hade hellre varit på en strand i Grekland) ♥

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards